Počitnice za mlajše odrasle 6/11

Jutro. Peti dan ...

... smo bili vznemirjeni že od jutra. Plesni večer bo!

Že preden sem se odpravila na Kaprije (ja, tu sem bila :) ) sta me poklicali dve kolegici in me opozorili, da moram nujno vzeti s sabo kakšno lepše oblačilo in primerne čevlje za plesni večer.

Dogajanja skozi cel dan se bolj slabo spomnim (priznam, tudi sama sem se veselila gibanja po glasbi), vem pa, da je bilo pri hitrem krogu zanimivo vprašanje: nekaj v zvezi s tem, kakšni ljudje so ti všeč. V resnici sem prišla predvsem na dopust, na morje in širiti svojo socialno mrežo (najbrž bo podatek, da sem zadnjih šest let službovala na dveh srednjih šolah in pela pri dveh ženskih (!) pevskih skupinah, povedal dovolj o sprotnem spoznavanju ljudi moje starosti ...), zato sem bila med iskanjem odgovora pozorna predvsem na to, s kakšnimi prijatelji se najraje družim: z iskrenimi in prijetnimi, ki imajo smisel za humor. In niti pod razno nisem razmišljala o tem, da bi se moj dogovor lahko vrtel okrog tega, kakšnega partnerja iščem. Šele čisto zadnji odgovor mi je odprl oči: "Aja! Tudi tako bi si lahko tolmačila vprašanje!" No, in moj odgovor na pretolmačeno vprašanje: "Želim si moža, ki je kristjan, ki pleše in/ali poje in se bo dobro vključil v mojo primarno družino ter med prijatelje." Sem pa ob molitvi k sv. Jožefu dojela še eno močno modrost: sv. Jožef je bil cel car!
  • Poslušal je Božjo voljo in jo izpolnjeval.
  • Zaščitil je svojo družino.
  • Bil je moder, potrpežljiv in delaven mož.
  • Bil je močan in pogumen, saj lahko samo tak moški živi z ženo in s sinom, ki imata veliko poslanstvo.
Le katera si ne želi takšnega moža? Je ni junakinje, a? To je to!

Obleka na pike ga čist zmaga :).
Foto: arhiv organizatorja

No, če se vrnem na Kaprije ... Kmalu je prišel znameniti plesni večer: oblekica na pike, plesne petke, malček ličil, deodorant in .... akcija! Med nami sta bila kot udeleženca punca in fant, ki obvladata družabne plese in sta nas lepo počasi in po korakih naučila nekaj slik iz disco-foxa. Tempo je bil ravno pravi tudi za tiste plesalce, ki do zdaj niso bili vešči razmišljanja o levi IN desni nogi, menjave so bile pa ravno pravšnja ideja za tiste fante, ki jim ločevanje leve in desne ne povzroča preglavic, saj se vsaka plesalka drugače odziva in je vsaka po svoje izziv.

Prav slednji so kmalu ugotovili, da nisem prvič v plesnih čeveljcih in so me vrteli kot za stavo, so me pa tista dekleta, ki so očitno imela več časa za opazovanje okolice, ob koncu večera navdušeno spraševala, kaj menim o njihovem načinu plesa. 

A vi to resno?!? Imela sem toliko dela z odmotavanjem, da sem komaj sama sebi sledila, potem bom pa imela cajt še za okrog gledat? Ma nemoj! Vse ste bile čudovite. To je to!

Priznam pa, da sem bila za enega mladeniča resnično vesela, da je tudi plesalec ...

Se nadaljuje ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2