Pag 2020 6/11 - Počitnice za mlade in mlajše odrasle

Petek
Nič še nisem omenila, da so bili tudi letos hitri krogi. In ne vem, zakaj, ampak mojim odgovorom so se skoraj vedno smejali. Očitno sem govorila zabavno, ali kaj … Sem pa hvaležna, da lahko kdaj komu po-smeš-nim dan.
Najbolj mi je v oči padlo vprašanje: "Kaj meniš, po čem si konkurenčen/konkurenčna?"
O takih dilemah sem že večkrat razmišljala. Sem pa ugotovila, da se me odgovori nekaterih fantov niti ne dotaknejo. Če npr. odgovori: "Dobro znam voziti traktor," se v tisti svet nikakor ne znam postaviti. Čeprav sem s kmetov doma.
Če pa npr. reče, da dobro peče na žaru ali da je zabaven sogovornik ali kaj podobnega, v kar se znamo postaviti tudi ženske, mi je takoj bolj blizu.
Tako sem tudi sama, namesto da bi odgovorila: "Sem nežna in čuteča," kar je res, skušala odgovoriti z nečim, v kar se lahko postavijo tudi moški: "Naredim res dobro lazanjo." Kar je tudi res.
Lahko bi npr. povedala, da sem lepa in postavna. Ali, da imam obline, ali, da znam zamenjat gume. To so odgovori, ki bodo prišli na vrsto še drugič. Za nekatere od teh pa bom morala še malo osebnostno zrasti. Kaj več si lahko preberete tudi v eni zadnjih številk Naše družine.
No, pri petkovem hitrem krogu pa je bilo vprašanje, nespomnimsenatančno, a nekaj v zvezi s tem, kakšne so moje želje. Vsi smo govorili o življenjskih željah, á la želim si družino, otroke, hišo, priti v nebesa … moja cimra pa je posekala vse in odgovorila: "Jaz si pa želim sladoled. Imam še vedno odprte rane od razočaranja, ker včeraj nismo imeli čolna."
No … dobila je aplavz. In pol banjice sladoleda. Takoj. Na mizo 😊. Pa naj še kdo reče, da se iskrenost ne splača <3.
Po večernicah smo šli v center/down town /u grad. Nekateri samo na pijačo, drugi pa na ribjo večerjo. Posedli smo se in naročili. Prijazen lastnik lokala ob morju nam je predlagal ploščo in povedal, da nam za zraven gratis podari pomfrit. Tut prov!
Je pa tale lastnik sila zgovoren gospod. Se prav vidi, da imajo letos krizo s premalo gosti in komaj čaka, da lahko kaj pove. Ko je pobral naročila, je še 10 minut kar govoril in govoril :P. Izvedeli smo, da je bilo lani po vseh lokalih vse polno. Letos pa je bolj ubogo. Pa, da je včasih pel (ima zelo lep glas, ko govori: sproščen in umirjen), da mladenič na drugem koncu zaliva fuša v mikrofon (to smo tudi sami slišali), pa še marsikaj drugega. Priznam, da nisem vsega slišala in razumela. Poleg tega, da ne znam bogvekaj hrvaško, sem tudi samo uživala v njegovem glasu.
Ko je končno šel oddat naročilo in po pijačo, smo se prav prijetno zaklepetali. A je gospod spet prišel in nekaj razlagal. Priznam, da sem si želela, da bi čimprej šel po svoje. Pa sem prosila Jezusa, naj ga pošlje po opravkih. Pazi, kaj si želiš. Je eden naših gentlemanov na hitro ruknil svojo ječmenovo pijačo samo zato, da mu je dal delo :D :D :D. Dolgo se že družim z njim, pa je svoje pivce vedno spil v miru in z užitkom. Tokrat ga je kar zlil vase. Legenda!
Naslednji zapis si lahko prebereš na tej e-povezavi.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2