Pag 2020 1/11 - Počitnice za mlade in mlajše odrasle

Sobota

Vstala sem že ob 5.30, da sem se v miru pripravila na odhod na počitnice. Saj veste: wc, pa oblečt, pa v miru peverit, če je v stanovanju vse pogasnjeno/zaprto/ok. In se čez eno uro odpravila proti Lj. Vmes prepakirala v prijateljev avto in parkirala pri njih, pobrala prijateljico ter prispela v Tivoli, kjer so že bili naši novi in stari prijatelji.

V bus smo napakirali kruh in marmelado, ki so ju donirali moji starši, našo prtljago, vsak svojo rit in smo šli. Proti morju. Da ne bo pomote: smo upoštevali določila NIJZ, a o tem ne bom več pisala, saj je samoumevno.

Pot je bila luštna, a dolga. Med postankom na Macoli se mi je zluštalo Tomislava. Polovička ga je bila ravno dovolj, da sem lažje zdržala v tistem kislem vremenu in dočakala sončni Pag. In kako je pasal … Mmmm …

A kdo ve, kje v SLO se ga da dobit?

Letošnje počitnice za mlade in mlajše odrasle (v biti smo že kar lepo v mlajših srednjih letih, a si pridno zatiskamo oči) zaradi spleta okoliščin niso potekale na otoku Kaprije blizu Šibenika, ampak v kraju Metajna na Pagu. Razen voditelja Roberta ni nihče prav dobro vedel, v kaj se podajamo.

Potrebujem domač povštr, da ne bom fasala alergije? Koliko dolgih rokavov in hlač naj vzamem? So tam ježki? Kako je s senco? Potrebujem veliko majic? Snacki?

V glavnem: cel kup problemov, glede katerih sem že prej kontaktirala kolege, ki so bili tam prejšnji teden. Po razmisleku sem senčnik pustila doma. Vzela samo ene dolge hlače in dvoje dolge rokave. Pol pa naj mi Bog pomaga.

Prihod v Metajno (ki se imenuje po rastlini meta), je bil okrog 15h, v vročino. Za nas, ki smo zjutraj štarali s 13 stopinj, je bilo 25 tahuda vročina. Prijazni lastniki apartmajske hiše so nam prtljago zvozili po bregu navzgor, tako da sem morala do gor privleči samo svoj ruzak in rit. S svojima paškima cimrama (že prej smo se dogovorile, da bomo skupaj v apartmaju) smo dobile ravno pravšnjo namestitev. Večja kuhinja z jedilnico in s hodnikom, večja kopalnica in soba z zakonsko posteljo in raztegljivim kavčem. Ker sem vajena spati sama in posledično zavzamem celo posteljo, sem predlagala, da spim na kavču. Strinjale smo se.

Imele smo tudi hladilnik in klimo ter pred vhodnimi vrati lušten podest z mizo in stoli. Upam si trditi, da je bila od vseh terasc naša najbolj in največkrat zasedena. Bila je na priročnem mestu ob skupni jedilnici, ob popoldnevih in večerih v senci, z dovolj prostora za 8 ljudi, pa še lahko dostopna in ni bilo treba čez nobeno sobo. Robert, hvala za super plac.

In, Bogu hvala za super cimri. Ki ju ni motilo, da je bila naša terasca vsak dan polna gostov in klepeta, posledično pa je bil tudi WC večkrat uporabljen. Da je ves cajt dogajalo in, da je bil tudi hladilnik malce bolj zaseden kot v drugih apartmajih.

In kaj smo počeli med klepetanjem? Brali knjige.

Nadaljevanje lahko prebereš na tej e-povezavi.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2