Pag 2020 8/11 - Počitnice za mlade in mlajše odrasle

Zjutraj, ko sta se cimri zbudili, je bil njen prvi stavek: "Ojoj! Jaz sem kar v oblekci za čez dan zaspala!" 

Potem se je začela preoblačiti in jo povohala: "Ojoooooj! In takale sem včeraj hodila okrog!"

Kot da to še ni bilo dovolj, ji je tretja cimra povedala: "Ja. Si spala kar s torbico na rami."

Za nameček sem še pristavila: "Preden boš šla ven, se poglej v ogledalo." Izgledala je kot Zmešnjavca: kravželj, pa nekaj las ven. Pa spet kravželj in nekaj las ven … in tako po celi glavi. Morska voda in spanje pač naredita svoje.

Kmalu zatem se sliši iz kopalnice: "Ooojoj! Kakšna pa sem!" In spet smeh.

Vam povem … na njen račun sem se smejala še cel dan. Pa tudi danes, ko se spomnim na tisto jutro … 😁😂😆 Cimra, hvala za tvojo odkritosrčnost in sproščenost!

Že prej, preden sta se moji cimri zbudili, sva šli s prijateljico na sprehod po desni strani zaliva. Prijetna senca, lušten klepet in dobra družba so bile tako lušten začetek dneva, da sem jo prosila, če lahko pritisneva selfija. Za spomin na vse naše skupne trenutke.

In šele, ko sem videla fotko, sem vedela, da se ob njej res dobro počutim. Obe sva žareli od veselja. In malo tudi od sonca 😎.



Nazaj grede sva šli mimo garažnih vrat, na katerih je bil napis
TRAVARICA
PROŠEK
BIJELO I CRNO VINO

Hm. Travarica!
Kot nalašč je ravno takrat skozi vrata prišel starejši gospod, pa sem ga vprašala, po čem ima travarco.
"Šezdéset kuna."

"Je lahko dobim malo za probat? Samo nekaj kapljic," bilo je še jutro, nič še nisem jedla, za okus je pa nekaj kapljic dovolj.

Gospod me je pogledal izpod dvignjenih obrvi (očitno jih gospodje v obmorskih krajih veliko uporabljajo) in povedal tisto o mornarju, ki je prišel v gostilno in vprašal, po čem imajo kapljico ruma.
"Brezplačen je."
"Potem mi ga pa nakapajte za 2 deci."

No … Midve sva probali tisto dišečo pijačo in se strinjali, da je odlična. Eno flašo sem je kupila za razkužit in za domov. Še prej pa sem jo dala za probat so-počitnikarjem. So odobrili nakup.

Kako sem vedela, da je dobra? Lastnik hiše nam je že prve dni za dobrodošlico ponudil eno povprečno. Je bila čisto ok. Ko je tiste zmanjkalo, nam je dal drugo. Ki pa niti pod razno ni bila ok. So fantje poznavalci rekli, da je nekaj prežgana. Nimam pojma, kako pride do tega, a rezultat ni bil ok. Ta, nova, je pa odlična. Diši in okusi se po žajblju, janežu in kumini.

Naslednji zapis lahko prebereš na tej e-povezavi.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2