Kaprijske počitnice 2. termin 2019 3/8

Torek

Nekateri so se odpravili opazovati sončni vzhod na najvišji vrh otoka, jaz pa sem tačas raje sama hodila po ustaljenih otoških poteh. Sem pa dobila spominek s poti na Veliko Glavico. Mandelj, ki ga moram baje najprej posušiti. Ga bom nesla na naslednje srečanje s to osebo, da mi ga pomaga odpreti in pojesti.

Tisti odlomek iz SP, ki sem ga včeraj omenila? Zjutraj sem prebrala še tistega, ki govori o moškem. Mmm! Pa sem dala oboje prebrati prijatelju. O tem kasneje nisva govorila, me pa vseeno zanima, če ga je kateri delček nagovoril.

Moj ljubi je žareč in rdeč,
med deset tisoči opazen.
Njegova glava je zlato, čisto zlato,
njegovi kodri so bujni,
črni kot vran (krokar).
Njegove oči so kot golobi
ob potokih voda:
kopljejo se v mleku,
počivajo v jamicah (vdolbini).
Njegova lica so kot dišavne gredice,
na katerih rastejo dišavna zelišča.
Njegove ustnice so lilije,
ki kapljajo tekočo miro.
Njegove roke so zlati obročki,
okrašeni z dragulji.
Njegov život gladka slonova kost,
prekrita s safirji.
Njegove noge so alabastrni stebri,
postavljeni na zlatih podstavkih.
Njegova postava je kot Libanon,
izbrana kakor cedre.
Njegova usta so sama sladkost,
ves očarljiv je.
Tak je moj ljubi, tak moj dragi,
hčere jeruzalemske.
(VP 5,10-16)

Fuf! Močna je ta! In tak moški … lepotec od glave do pet!

In današnji dan je bil resnično čudovit. Vsaj začel se je z res fajn sveto mašo, pri kateri sem prvič v življenju pela psalm. Nimam pojma, od kod sem dobila melodijo. Večkrat sem si jo že pela med vožnjo, a zagotovo ni kakšna od uradnih psalmskih melodij. Je pa lepa in je šla lepo skupaj z odlomkom.

Dan bi bil resnično čudovit iz večih razlogov. Potem pa sem zinila nekaj povsem neprimernega in nekoga prizadela. Moj dolg jezik! Grrrrr! 😫

Popoldne sem sicer plavala na otok in je pot nazaj trajala in trajala … Sem tudi klečala in stala na supu … A so vsi tovrstni dosežki zamegljeni od skrbi zaradi storjene napake.

Zvečer sem v samoti svojega šotora v miru izjokala žalost in tesnobo ter molila in molitev zapisala. Nisem vedela, kaj naj še storim, pa sem Jezusa prosila: "Dragi Jezus, če je tvoja volja taka, mi pomagaj popraviti napako." Potem pa v miru zaspala.
Bogu hvala za ta mir! Ki me spremlja že vse Kaprijske dni :).

Zapis jutrišnjega dne

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2