Kaprijske počitnice 1. termin 2019 2/8

Ponedeljek.

Za danes sem se odločila, da ne bom šla nič v vodo. Imam "tiste" dneve, poleg tega bom pa še 14 dni tu. In mi ne bo prav nič hudega. Sem pa že doma sklenila, da bom te počitnice preživela po navdihu. Lansko leto sem se udeležila vsega, kar je nudil program. Ker pa ni nič obvezno razen sodelovanja pri delovnih skupinah, sem se letos odločila drugače. Kar se mi zdi precej zanimivo. Da sem sploh pomislila na to. Ker sem vedno po reglcih in pravilih, zna biti to cela pustolovščina. Preživeti počitnice po lastnem navdihu. Hm … bomo še videli, kako mi bo šlo.

Danes je naša skupina na vrsti za kuhanje. Ker sem bila cel dan doma, mi ni bilo treba nič pazit, da bom zamudila s plaže. Kk fajn! Že dopoldne pa smo šli 4je v down town. To ni neko hudo mesto. Bolj vaško jedro s 3 gostilnami, mini marketom in mini pošto. Imajo pa sladoled. Prijatelj mi je predlagal King chocolate obsession, ki ima 3 plasti čokolade. Neka posebna izdaja. Njami! To je cel obrok! Priporočam! Sem morala sesti, da sem ga lahko v miru užila … Mmm …

To je tisti njami sladoled. Mmmm!

Zvečer je bilo na vrsti opazovanje zvezdnih utrinkov in večerno kopanje s planktonom. Tudi to nisem šla. Mi je bilo bolj zanimivo iti na pivce s prijatelji. Prav pasalo se je malo nasmejat. Ko smo že ravno pri smehu …

Ena od sokaprijk je navdušena dama viteškega reda, obvlada borilne veščine, dvigovanje uteži in še vse, kar je podobnega. Pri večerji nas je nekaj sedelo okrog nje in smo prišli na idejo novih okusov sladoleda. Sladoledi za moške.

Prvi okus: VIKING na kvadrat. Okus: pol – pol čevapčiči in pivo, preliv pa bi bil z okusom pečene čebule. Namesto mrvic bi bil posut s karamelizirano čebulo. Palčka bi bila v obliki meča.
Reklama? Tudi to je že izdelano, a vam ne izdamo. Je pa originalna ideja, pri kateri kar vohaš prežgano motorno olje …

Drugi okus bi bil GLADIATOR. Slanina – česen.

Tretji BIKOBOREC. Sem že pozabila, kakšen okus smo si zamislili zanj. Zagotovo nekaj originalnega.

In, da ne bi kdo slučajno kopiral! Tole je zaščitena znamka, dobiček od nje bo šel za nadaljnje Počitnice za mlajše odrasle. Če bi v biti kdo ukradel idejo, bi ukradel mnogim mlajšim odraslim možnost za druženje, spoznavanje in fajn počitnice.

Ob domišljanju celotne sheme smo se prav zabavali. Priznam pa … nobenega od teh ne bi niti probala. Mogoče Vikinga brez preliva. Ali Gladiatorja, samo polovico s slanino.

Eto … preden sem prišla z druženja v pristanišču, je že jutri. Dobro smo zaštartali 😏.

Naslednji zapis

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2