Kaprije DeLuxe 2018 2/12

Ponedeljek

Katastrofa! Budilko sem imela naštimano za ob 6.30, da bi se lahko do 6.50 čisto fajn in v miru uredila in bila 5 min kasneje pred oltarjem pripravljena na sv. mašo. Ampak! Mene ura ni zbudila. Saj ne, da ni budila. Le jaz je nisem slišala. Ker ni bila na jogiju (ker ga pač nimam), nisem čutila tresljajev. Ker pa sem uporabila čepke, nisem slišala glasbe. In tako sem se zbudila ob 7.21. Aaaaaaa! Na hitro sem štartala s preoblačenjem, da sem bila ob 7.30 pripravljena na molitev hvalnic. No … vsaj tam sem bila pravočasno :P.

Kot ponavadi, smo tudi tokrat razdeljeni v delovne skupine. Pri tokratnem zajtrku smo sedeli skupaj, da smo se lahko malo bolje spoznali in dogovorili za nekatere reči. Danes smo na vrsti za povezanost z Bogom: branje berila pri sv. maši, molitev pred jedjo in po jedi, vodenje molitev pri hvalnicah in večernicah, smo si pa zadali tudi, da bomo tekom dneva zmolili Očenaš in ZdravaMarijo za celoten teden.

Ker včeraj nisem zakoličila svojega domeka, mi je danes pomagal mladenič iz sosednjega šotora. Ko sem mu povedala, da mi ga je posodil bratranec, ki pleza, je takoj vprašal, kako je temu bratrancu ime.
»Blaž.«
»In njegova žena je _____?«
»Ja!« Šele potem sem se spomnila, da sta z bratrančevo ženo doma iz istih koncev. Kako je svet majhen! V zahvalo za pomoč sem mu podarila svojo najljubšo Frutabelo: višnjevo s črno čokolado.
Vesela sem, da je moj domek končno na trdnih tleh in temeljih.

Nisem plačana za reklamo, ampak je takooooo dobra ... Priporočam :).
Vir fotke: splet


Takoj za postavljanjem sem se s sokaprijci odpravila do plaže in čez eno uro že plavala do Otoka Ljubezni (ki se mu uradno reče otočić Oštrica). Tokrat nas je bilo 5. 3 punce in 2 fanta. Eden od njiju zase pravi, da ni preveč dober plavalec, zato je za vsak slučaj s sabo vzel napihljivo blazino, ki sem jo kmalu izvabila od njega. Zagotovo lažje plava brez tega, da jo potiska pred seboj. In potem sem jo potiskala sama. Večji del poti tja in celo pot nazaj. Mislim, da sem dobro utrdila nožno tehniko 😊.

Po kosilu pa … vemo, da je zame popoldanski počitek nujno potreben. S prijateljico sem se dogovorila, da lahko za tisti čas uporabim njeno posteljo v najvišjem nadstropju. Cimram sem v zahvalo pustila čokoladice, sama pa v tisti urici samote in miru totalno uživala.

Čeprav sem nameravala dobršen del popoldanskega plažanja preždeti v senci, sem se šla vseeno namočit in v vodi ostala slabo uro. Pogovori so bili pač preveč zanimivi, da bi jih zamudila :D. Pogovarjali smo se o plesu, o plovnosti, uživanju v vodi … Kasneje pa na plaži zašli v še zanimivejše teme:
  • skrivnosti med partnerjema: v katerih primerih so in v katerih niso dobrodošle?
  • kaj storiti oz. kako ravnati, da partnerstvo/zakon ne bo razpadlo? Primeri dobre prakse.
  • je ok, da si tvoj fant/partner/zakonec na spletnem portalu za samske dopisuje z drugimi puncami?
  • je ok, da si fant/partner/zakonec na tvoj rojstni dan ne vzame časa zate?
  • je ok, da te nikoli ne pelje v hribe/na morje/na pijačko/v kino/na večerjo?
Moram reči, da je bil od vseh pogovorov, ki sem jih imela s sokaprijci, ta najbolj konstruktiven in upam, da bo še veliko takih. Časa je še veliiiiko :).

Smo pa imeli danes pri vsakem obroku hitri krog. To je pomenilo, da je vsak čisto na kratko odgovoril na vprašanja:
  • tvoje ime, od kod prihajaš, kakšna so tvoja pričakovanja in kaj boš naredil za to, da se bodo uresničila,
  • česa si želiš od ponedeljka po Kaprijah naprej?
... in odgovori so bili prav zanimivi :P.

Worldpeace :P.

Naslednji zapis lahko preberete tukaj.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2