Kaprijske počitnice 3. termin 2019 2/3

Torek

Temperature so prišle do 38 stopinj. Ko sem hrepenela po klimatizirani sobi z ležalnikom, mi je Robert predlagal kot na podstrehi. In sem ga dodobra izkoristila. Kako lepo se je bilo po kosilu malo ohladiti! Hvala, Robert in stanovalci podstrešnih sobic!

In še nekaj sem te dni dobila: herpes. Sem ga komaj čakala 😛. Glede na tempo, ki sem ga imela prejšnjih 14 dni, se mi še čudno zdi, da je prišel tako pozno. In Bogu hvala za kremco. Tako ga bom lahko v kali zatrla 💋.

Zaradi tempa prejšnjih dni pa tudi moja hrbtenica počasi kaže zobe. Nenehno šibanje sem in tja, ne dovolj počitka in modrc (grrrr!) so mi dali po grbi, da me nekaj mišic pošteno zateguje. Saj bo. Nekaj dni v zasebnosti doma bo vse poštimalo 😇.

Razgled po bregu navzdol. Večerni hlad <3.
Danes je bil na jedilniku sataraš. To je jed iz paprike, paradajza in jajc. Prejšnja dva tedna sem se še nekako potrudila, za današnji dan pa sem se odločila, da grem na večerjo v down town, saj mi paprika niti pod razno ne diši. Šli sva skupaj z Vlasto in se imeli prav fajn. Če me spomin ne vara, sem prvič v življenju jedla kalamare, ki niso bili predhodno zamrznjeni. Njamiii! 💖

Čeprav sem se nekako odločila, da se bom domov odpravila v petek, nekako nisem mirna v tej odločitvi. V biti nisem mirna že od nedelje in nimam pojma, kaj naj naredim za to. Bi šla domov v četrtek? Ne. V sredo? Prekmalu. V petek? Kaj pa vem. In se odločila: poravnano imam za do petka, torej bom ostala do petka. A nikakor nisem našla miru v sebi. In se res nisem mogla odločiti. Vsi, ki me malce bolje poznate, dobro veste, da sem odločna. Ko se odločim, je to to.

Tokrat pa mi ni ni ni šlo. To je zame precej čudno. In potem se še sekiram zaradi tega, ker se ne morem odločiti. 🙈

Kar nekaj deklet me je vprašalo, kako to, da sem tako žalostna oz. pripomnilo, da nisem taka kot ponavadi in, kaj se z mano dogaja. Ne vem natančno, kaj se z mano dogaja. Vem le, da ne čutim hude potrebe po tem, da bi zabavala vse okrog sebe. Za spremembo sem čisto zadovoljna z mirom. Prejšnjih 14 dni sem čutila mir v srcu. Skoraj vse dni. Te dni pa … 😕.

Ko je današnji večerni trajekt zapiskal v slovo, sem dobila pa solze na oči. Tako rada bi bila na njem in na poti v Slovenijo! Hm … Je to povezano z mojim notranjim mirom? Kaj naj pa zdaj? 

In še vedno nisem dojela, kaj je Božja volja zame.

Nič. Jezusa sem pri večerni molitvi prosila: "Če je tvoja volja taka, da grem že zjutraj domov, me zbudi pravi čas, da bom napakirala."

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2