Kaprijske počitnice 2. termin 2019 7/8

Sobota

It˙s official! Ostajam še nekaj dni!

Prijateljica mi je ponudila, da zame poravna 3. termin Počitnic za mlajše odrasle. In sem gruntala in razmišljala, kaj naj naredim … V sredo in četrtek bo namreč v naši župniji praznovanje Marijinega vnebovzetja, v soboto pojem na dveh porokah … Kaj naj storim?

Dolgo sem razmišljala in molila in prosila za usmeritev. Pa še vedno nisem vedela, kaj naj naredim. Naj grem ali naj ostanem? Pa sem se odločila, da ostanem nekaj dodatnih dni, da pa grem najkasneje v petek domov in bom lahko normalno odpela poroki.

Danes je bil dan za čoln in dan za večerno adoracijo v cerkvi. In dan, ko se je odnos s tisto osebo malce omehčal. Bogu hvala za vse troje!

Mislim, da je bil že zadnji čas, da pokopljem svojo ranjenost in se odprem za druge. Tako bom lahko v polnosti živela skupnost. Kar sem si itak želela za vse dni tehle počitnic 😌.

Moj izlet s čolnom je izgledal tako, da sem radovoljno bila zadnja na vrsti, torej sem skupaj z Robertom in enim od mladeničev potovala do Vodic po lastnika čolna, pa tankat, potem pa nas je lastnik pripeljal nazaj na Kaprije. In kako je peljal! Wooooohooooo! Na trenutke je bilo res hitro in razburljivo! Hvala za to izkušnjo! Del poti do Vodic sem smela sedeti čisto spredaj. Oooo, in kako uživala! Hitrost in veter v laseh. Wihaaaaa!

Takšnile so valovi za čolnom. Če gre hitro :).
No ... če sem čisto iskrena ... Še vedno se nisem navadila misli, da sem v biti adrenalinski odvisnik 🙊. Divje!

Zvečer smo imeli adroacijo v cerkvi. Tema, samo sveči na oltarju in osvetljeno Najsvetejše. Cela romantika. Pa petje … kako dobro pojejo moji sokaprijci! Jezus se nas je res usmilil in dotaknil. Hvala, dragi moj, za ta čudovit večer!

Po tem smo šli na zaključno pijačko v vas. Bilo nas je za tri dolge mize, približno 20. In opazili smo nov par 💖💖💖. Naj jima Bog da lep in rodoviten odnos 😊.

Zapis jutrišnjega dne

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2