12.000 ogledov mojega bloga! Ha!

Hvala! V resnici pa ... nimam pojma, kako to, da se vam zdi branje mojih zapiskov tako zelo zanimivo :). Res je, da je večina zapisanega utrinek iz mojega življenja. In res je tudi, da se nam vsem zdijo resnične zgodbe najbolj zanimive ... Priznam, tudi sama rada pogledam kak film po resničnih dogodkih ali preberem kak življenjepis. A se mi zdijo te reči veliko bolj zanimive kot moje življenje.

Objavljam že od 17. septembra 2016. To je bil en dan po tem, ko sem diplomirala.
Vseeno pa kot začetek mojega blogerstva (hihi, kako se to načrtovano sliši :P) štejem dan, ko sem postala dipl. prof. In niti pod razno si nisem predstavljala, da bo nekega dne 12 tisoč ogledov mojega branja.

Od tistega dne do današnjega je minilo 810 dni, kar je dni za 2 leti, 2 meseca in 19 dni + danes ali 26 mesecev in 19 dni + danes.

In danes sem se poigrala s številkami. Kdorkoli je prebral mojo diplomsko, mu kmalu postane jasno, da sem globoko v sebi ljubiteljica statistike in tabelc. Smešno. Do tega trenutka se tega sploh nisem zavedala :P.
   
Grafikon, ki prikazuje število ogledov v določenem mesecu in grafikon, ki prikazuje število objav v določenem mesecu.
  


Torej ... Kot vidim, je največ ogledov v mesecih, ko sem jaz ali kdo drug (Robert, hvala za delitev zapisov o Počitnicah na Kaprijah) delil e-povezavo. Prav vidi se, kdaj smo opozorili na tale blog. Porast je očiten in menim, da razlaga ni potrebna :).

Moja čisto prva objava, dipl.prof., ima 206 ogledov. In kako si sledijo zmagovalci po ogledih?
  1. Največ ogledov ima prva objava o Počitnicah za mlajše odrasle, 1/11, in sicer 709. (Druga objava o teh počitnicah, 2/11 ima "le" 192 ogledov. Iz tega sklepam, da približno 500 ljudem ni bilo zanimivo brati naprej :)). Sledijo
  2. Počitnice za mlajše odrasle 2/11, ki ima 277 in
  3. Iščem dekle za poroko, ki ima 247 ogledov.
... in tako vseh 60 objav do tele, ki nima še nobenega. Starejše objave imajo, logično, v povprečju več ogledov kot mlajše. Povprečna objava pa ima kar 200 ogledov. In to se mi zdi noro veliko! Povprečno vas je 200, ki preberete vsako mojo objavo. To je divje noro visoka številka! 

Hm ... kako pa je z redom mojega objavljanja?
V 28-ih mesecih jih je 13 takih, v katerih nisem objavila ničesar. V petih mesecih sem objavila 5 ali več objav, v ostalih 10-ih mesecih pa po 1, 2 ali 3 objave.
Povprečno objavim na vsakih 14 dni, torej po 2 na mesec. To niti ni tako zelo veliko.

Najbrž se sprašujete, kako to, da se mi zdijo zgornje cifre tako zelo visoke. Razmišljam o tem, da nisem nič posebnega:
  • pišem zato, ker moram dati iz sebe in ne zato, da bi kakorkoli zaslužila ali postala slavna.
  • nisem nikakršna poklicna pisateljica, pesnica, prevajalka ali slovenistka. Izdala nisem niti osnovnošolske pesniške zbirke! 👀
  • moje življenje se mi zdi čisto in popolnoma povprečno. Samska 30+letnica. Včasih s službo, včasih brez. Včasih žalostna, včasih vesela, včasih jezna, včasih razočarana ...v osnovi pa srečna. Tudi, kadar se vračam s spodletelega zmenka ...
  • sem precej gostobesedna in imam po babici (po očetovi strani) in dedku (po mamini strani) smisel za humor. Ki ga, priznam, vedno ne razumejo vsi. Sem ga pa tudi sama odkrila šele ob pripovedovanju o zmenkih 😋.
  • ne pišem o sočnih podrobnostih iz intimnega življenja. Glede na to, da živim čistost, bi bile objave v smislu Nore Roberts skregane z logiko :). Vem pa, da se spolnost na veliko prodaja. No ... pri meni ni naprodaj 😎
  • nisem slavna. Nisem razvpita. Nisem v rumenem tisku. Ne pojavljam se s slavnimi v barih, na prireditvah ali na ulici.
  • ne objavljam receptov, po katerih prideš do čudovite sladice ali slastnega kosila. V biti ne objavljam ničesar pametnega ali uporabnega.
In zakaj bi sploh povprečni bralka/bralec želel-a slediti mojemu blogu?
  • se mu zdim zabavna, pronicljiva, iskrena ali kaj podobnega v tem naboru
  • je ravno s spodletelega zmenka in rabiš tolažbo
  • nove objave ni in ni, potem pa prebira stare, da lažje zdrži v pričakovanju
  • je bil-a z mano na počitnicah ali kakšnem drugem druženju in jo/ga zanima, kako sem ga jaz doživljala
  • uživa v humorju in komaj čakaa, da se spet kje pojavi kakšna sočna
  • me pozna in si vsako mojo objavo plastično naslika
  • nima boljšega dela kot da prebira te vrstice.
  • ali pa kaj drugega, na kar sploh ne pomislim ...
Kakorkoli ... res si nisem predstavljala, da bodo šle številke v takšne višave. Ko sem pred časom bratu omenila, da imam 10 taužnt ogledov, je rekel: "Anja! Pa ti si slavna!"😊

No ... mogoče sem res. A mi to ne pomeni prav veliko. Kaj pa mi pomeni veliko in zakaj sploh pišem?

Bolj kot vse si želim, da bi se vsak od vas zavedal, da je njegovo življenje neprecenljiv dar. Da smo vsi čudovito ustvarjena bitja. Ki pa imajo veliko veliko želja. 

Naj vam sv. Miklavž izprosi, da se uresniči vsaj kakšna od njih <3. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2