Iščem dekle za poroko

Ni skrivnost, da sem prijavljena na enega spletnih portalov za iskanje partnerja. Niti ni skrivnost, da sem preko moških, ki so me preko portala kontaktirali, doživela marsikaj zanimivega. Vsakič znova me presenetijo. Priznam :).

Danes sem dobila e-sporočilo, zaradi katerega se že od jutra krohotam.

Najprej, da ne bo pomote, tudi sama nisem brez napak. In nedajBože, da bi kdo od fantov, ki so me povabili na zmenek, začel pisati o prigodah z mano :P.

V glavnem, dobila sem sporočilo v tem smislu:
Živjo sem Mitja iz Celja in iščem punco za poroko.prosim da mi takoj poveš ali iščeš fanta za poroko ali samo tako.

Ja. Na spletni portal sem prijavljena zato, ker se želim samo mečkat za vsakim vogalom. Poleg tega ob vsakem mejlu, ki mi ga pošlje neznanec in v njem dvakrat omeni besedo poroka, kar padem v njegov objem.

Ker sem reeeees obupanka in kar ne morem verjet, da še obstaja nekje fant, ki bi se že ob moji fotki in opisu na profilu začel pogovarjati o poroki. Mislim, da bom začela pakirat punkle in se že ta teden preselila k njemu. :/

No.

Ej.

Haloo!

lčsdijwejrftndfuivadm,lgfqoši!!! -> ne morem ubesedit, kaj natančno čutim ob takem mejlu. Vsekakor tega še nikoli nisem čutila -> še nikoli v življenju me ni prijelo, da bi obula tahitre čevlje in laufala kot za stavo. Do danes. Do tega mejla. Da bi laufala čimdlje stran od takega moškega. 

Ker sem raje sama.

Ker si želim živeti s človekom, ki ni posesiven, ni obupanec, ni egoist. 
Ker si želim živeti s človekom, ki mi bo opora in varnost.
Ker si želim živeti s človekom, ki je taprav dedec.

No ... nimam kake hude gužve :/.

Komentarji

  1. O, Anja :-). Res ganljivo brat te iskrene vrstice. A temu Celjanu potem ne misliš pisat? Men' se zdi zanimiv, ker sploh pomisli na poroko v teh časih. Res ti želim en'ga fejst - v vseh ozirih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Živjo. Hvala za lepe želje :).
    Strinjam se s tabo, da družba v teh časih ni preveč naklonjena poroki. Ampak ... da človek že s prvim mejlom na total navali z idejo o poroki ... No ... Mal samospoštovanja pa že imam :).
    Sem mu odpisala. Pa ni bilo odgovora :P

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2