Nočem nastopati v nobeni oddaji ...

Samo kakšna dva meseca po tem, ko sem zavrnila sodelovanje v oddaji Ljubezen po domače, pa so me še enkrat poklicali. Nimam pojma, ali sem govorila z isto osebo, ali ne, sem pa bila povabljena v drugo oddajo.

"Dober dan, s TV paprika kličem, _________ pri telefonu."
"Dober dan."
"Govorim z Anjo?"
"Ja, Anja pri telefonu." nisem imela pojma, za kaj gre. Mislila sem si samo: Da me ne bi spet nagovarjali k sodelovanju v tisti oddaji ...
"Poznate oddajo Kuham z mamo?"
"Ne preveč dobro."
"Zanima me ... Bi želeli sodelovati v njej? Z vašo mamo bi kaj skuhali ..."
"Hvala, ampak ne bi. Res nimam interesa, da bi bila v kakšni od oddaj."
"Mogoče bi si pa vaša mama želela?"
In sem bruhnila v smeh: "Ne, moja mami pa zagotovo ne bi." Vsak, ki jo pozna, mu je to kristalno jasno.
"Pa če bi jo vprašali?"
"Poglejte, poznam jo. Moja mami se želi še manj izpostavljati kot jaz. Res ne bi."

 Pa sva končno zaključili. Pa sem mislila, da bo konec s tem klicarjenjem. Ampak! Folk ima čuda idej ...

Čez nekaj mesecev spet podobna scena. Ne vem več, za katero oddajo je šlo. Ampak ker nisem bila več tako sveto šokirana, sem gospo gladko prosila, naj me ne kličejo več. Ker si ne želim nastopati v nobeni podobnih oddaj in ker niti pod razno ne želim biti del nekega resničnostnega šova. Res ne!

Pred slabim letom pa sem o izkušnji s klicarjenjem s TV-ja pripovedovala nekaterim v domači vasi in zraven sveto zatrdila, da že nikoli nočem nastopati pred kamero.

In je pronicljiv 20-letnik, ki me očitno dobro pozna, pripomnil: "Na Zvezde plešejo bi pa šla, ane?"

No ... ta zarečen kruh bi pa z veseljem pojedla :P.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2