Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 2/2

Tale zapis se nanaša na prejšnjega, ki ga najdeš na tej povezavi.

S Tino odglavedopet sva jo mahnili v C&A na Rudnik. Tam sem že večkrat dobila uporabne in lepe kose za primerno ceno. Imajo tudi mojo velikost za zgornji del; v mnogih trgovinah so mi zgornji deli namreč čisto premajhni, tukaj pa nimam takih težav.

Velikokrat sem že šla s prijateljicami po nakupih za oblačila. Bodisi zame bodisi zanje. Pa je nekaj najboljšega njihova pomoč pri prinašanju številko večje ali manjše ter nasvet, kako mi določen kos pristaja. Sama sem bila pri pomerjanju prijateljic vedno kritična. Če nekaj ni dobro sedlo, sem iskreno povedala in nisem zavijala v vato. Ker se mi zdi res hinavsko za vsako reč reči, da dobro stoji, če pa kakšne res niso zanjo.

VIR
Tudi s Tino je bilo tako. Pri oblačilih, ki mi niso dobro sedla, je iskreno povedala in sva se strinjali, da niso ok. Največji štos je bil pa pri viktorijanskem slogu midi oblekic. Ki so letos total modne in, priznam, nekatere ženskice v njih izgledajo prav fajn.

No ... To takozelo ni bila obleka zame, da je kar samo kričalo. Ko pa me je v njej videla Tina, me je nekaj časa gledala, potem pa zelo prijazno povedala, da to ne bo pravo oblačilo zame. Čisto resno: izgledala sem kot da bi ušla iz romana Jane Austen. Kot stara mama v spalni srajci. Na steroidih. 😁
Zgoraj je bila oprijeta, tik pod prsmi se je pa razširila. Z volančki na ramenih in ovratniku, vedno širša je bila pa tudi v krilu. To je tako ne-jaz obleka, da sem se sama sebi pošteno nasmejala. 😂

Ravno pri tej obleki se je videlo, da to oblačilo pač ni zame. In ne gre za to, da ne bi bilo pravo telo. Ni bilo pravo oblačilo.
Pa nič zato. Je bilo veliko oblačil, ki so bila prava zame. Iskali sva oblačila, ki so v mojih barvnih tonih, primerna za k maši in v službo, iz naravnih materialov, lahka za vzdrževanje, dobra za medsebojno kombiniranje in mi lepo pristojijo.

Med drugim sva našli 3 obleke, dvoje hlače, 2 krili, 2 jopici, 3 bluze z dolgimi rokavi in nekaj bluz s kratkimi rokavi. Vsega skupaj 15 kosov. Kar veliko, ane? Ja, je bila tudi moja omara precej prazna. Za vse skupaj sem dala dobrih 200€. Tina ima očitno tudi roko za dostopne kose. Nisem nameravala biti skopuška, je pa vseeno dobrodošlo, da nisem zapravila cele plače. In prav vse kose zgornjih in spodnjih oblačil lahko med sabo kombiniram. Kar je še dodaten plus. 💖

Izbrala sem tudi tole krilo.
Komaj čakam, da ga oblečem :).
VIR
Z dvema oblekama bom imela še nekaj domačega dela. Ker moj zgornji del telesa pobere malo več materiala, je potem pri kolenih rado malo prekratka. Kot sem naredila že pri večih oblekcah, bom tudi pri teh na spodnjem robu prišila čipko ali trak blaga v primerni barvi ter ju veselo nosila. Če oblačilo ni čisto ok, ga pač malce priredim, da postane tipi-topi. Hkrati pa navadni bombažni obleki čipka doda še prijeten romantičen pridih. Z enobarvnim tankim pasom pa izpade prav nobel.

Ko sva z nakupljenim odhajali iz trgovine, me je Tina vprašala še, če nameravam nabaviti tudi čevlje.
"Ja. Poletne sandale bi."
"Super. Potem bo res od glave do pet," je še nasmejano dodala.

V takšnih sandalih bom lahko cel dan brez da bi me bolele noge. Želela sem usnje, in ne-bel podplat. Naraven material popije pot, na belih podplatih pa se vse pozna. In v Massu našla super sandalce s paščki v rosegold barvi. Ki se svetijo in bodo luštna popestritev moje precej dolgočasne omare za čevlje.

Tako. Tukaj se je najino torkovo druženje zaključilo. Na poti domov sem v Svetu metraže nabavila še čipko za novi oblekci, v drogeriji nov puder in blush ter kozmetiko za nego obraza ter se ustavila na sladoledu. Prijatelju sem pripovedovala o svoji dogodivščini in mu pokazala barvno paletko.
In na kaj pomisli moški, ko vidi kaj takega? "Izgleda tako kot tiste palete za izbiranje barve fasade." 😆😂

Čeprav sva se s Tino okrog 14h poslovili, sva te dni še vedno v navezi. Že proti večeru sem (ko sem doma še občudovala nove kose, jim odstranjevala etikete in jih prala) z njene strani dobila takoooo prijetno e-pošto, da sem jo brala še nekaj dni. Pisala je o tem, kako ji je bilo lepo z mano in kako občuduje, da se znam lepo urediti.

Priznam. Od njenih pohval sem precej zrastla. 😋 In sem rabila nekaj dni, da sem ji odpisala. Šele ko sem v sebi uredila vso čustveno reč in ugotovila, od kod tiste solze, sem lahko napisala, kaj vse se je v meni dogajalo. Da sem se ob njej počutila cenjena, zanimiva in lepa. Kako me je v nekem trenutku zadelo, da imam v biti popoln obraz. Da se vidi, kako zvesto orodje je v Njegovih rokah. Saj Mu pomaga, da sami v sebi uvidimo tisto lepoto, ki jo je ob spočetju v nas položil Oče, lepoto templja Svetega Duha.

Da sem izbrala svetovanje pri odglavedopet, je bila ena boljših odločitev v zadnjem času. Moja denarnica se je stanjšala za 250 eur, garderoba pa je pridobila luštne poletne sandala brez pete in 15 kosov oblačil, ki jih lahko med sabo kombiniram. Če sem prej kdaj pomislila, da je takšno svetovanje metanje denarja skozi okno, sem zdaj sveto prepričana, da je taka misel navaden larifari. Sama zagotovo ne bi našla teh kosov oblačil, saj na nekatere barve ne bi niti pomislila. Vsekakor ne bi izbrala zgornjega krila s hudo pentljo, marsikatere bluze, pa tudi belega jeans krila ne (ki mi tako lepo poudari boke). Teh kosov ne bi enostavno niti opazila. Edino, kar najbrž bi, bi bili dve oblekci. In to bil bila vsa moja prenova garderobe. Kul, a?

Zavijam z očmi. Nič ne bi bilo kul. To ne bi bila nobena prenova stare in izrabljene garderobe. Bilo bi slabo in pomanjkljivo flikanje lukenj. Tako pa imam s Tinino pomočjo ful kul kose. In mi je prav žal, da ne morem vseh že danes oblečt :).

Zdi se mi, da se bom s Tino Martinec Selan še kdaj dobila za nakupovalni pohod. Že od daleč je videla, katera barva je prava, med pomerjanjem prinesla oblačilo v večji ali manjši velikosti, iskreno pokomentirala, kaj mi pristaja in kaj ne, hkrati pa mi je pustila popolno svobodo.

Predvsem cenim njen odnos. Z vso pronicljivostjo in s svetovanjem je v meni prebudila pozitivnejši odnos do lastne zunanje podobe. Tako do tiste, ki mi je bila dana ob rojstvu, kot do tiste, ki jo vsakodnevno nadenem. Ob njej sem se počutila čudovit in posebno ljubljen Božji otrok. Ima res mnogo darov in se takšno svetovanje res splača.

Priporočam. Kot razvajanje zate ali za darilo mami, prijateljici, botri ali pa nevesti. Pa tudi za kolektiv ali prijateljsko druženje. Res je  dobra v tem, kar počne.

Tina, hvala ti. Za vse, kar si dobrega rekla in storila ob najinem druženju. Tudi za e-pošto, ki jo vsakič znova prebiram. Si pravo srce in ti želim veliko blagoslova, mir in vse dobro. 💓💕💖💃

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2