Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2

Ta torek je bil zame prava dogodivščina. Pri Tini odglavedopet sem si izbrala barvno svetovanje ter pomoč pri nakupovanju. In kakšna pustolovščina je bila to! Uživala sem v vsakem trenutku 😊.

Za barvno svetovanje sem se odločila, ker sem se naveličala nositi samo barve fuksije in turkizne. (Po mojem ste se me naveličali tudi drugi 😏.) Vedela sem, da zagotovo obstaja še več barv, ki mi pristajajo, pa hkrati ne kričijo, da sem to jaz. Poleg tega imam tudi službo, v kateri moram biti urejena, vsaj 5 let staro in izprano garderobo ter v redu plačo. Summa sumarum je bil že skrajni čas za prenovitev. In kdo mi lahko bolje svetuje kot modna strokovnjakinja?

Dobili sva se že dopoldne v njenem studiu in takoj začeli klepetati kot stari prijateljici. No ... videli sva se glih 2x v življenju, družijo pa naju iste vrednote in Aleteia. Tako, da ja. Sva istega duha. Tina je izjemno prijetna, nežna, zabavna in spodbudna sogovornica. Če prej nisem bila prepričana v to, zdaj vem, da sva na isti valovni. In to je bilo tudi v tem primeru super. Tini ni bilo treba mene v sveto prepričevati v to, kaj mi pristaja, jaz pa tudi nisem imela težav z njenimi izbirami, saj sem se z njimi strinjala.

Torej: že v prvih 10ih minutah klepeta je predme postavila 5 paletk z barvnimi odtenki Soft. Brez da bi me karkoli vprašala o mojih najljubših barvah. Carica!
Potem pa je vprašala: "Si imela ti kot otrok blond lase?
"Ja, čisto blond. Svetlejše kot ti."
"Aha! Zdaj pa razumem! Vedno se mi je zdelo, da imaš temnejše lase, od blizu pa se vidijo svetli prameni znotraj tvoje lepe naravne barve. Temno blond. Imaš tudi svetlejše obrvi in svetle konice trepalnic."
" ... " moj obraz je bil najbrž svašta! oblike. 😇
"In tvoje čudovite zelene oči. Veš, da ste zelenooki ljudje najbolj redki?"
"Aja? Pri naši familiji imamo 4je od 5ih zelene. Samo ati ima rjave." Sem pobrskala. Samo 2% svetovne populacije nas ima zelene. Jupijupi za nas!
"Te vaše oči so ob različnih oblačilih različne barve, kajne?"
"Ja, res. Če imam svetlo moder zgornji del, tudi oči potegnejo na svetlo modro."
Pa je dodala še 3 paletke brez da bi karkoli probala ob mojem obrazu, če je izbira prava. Vam rečem: svaka čast! V prvih desetih minutah je ugotovila moj barvni tip. Kar tako, z neba. In zadela v polno.
Po mojem je mislila tole.
Na njej se še sama sebi zdim čist huda :).
VIR

Kar spotoma me je vprašala, katere barve najraje nosim.
"Turkizno in fuksijo."
In povedala še, da je pred časom videla mojo fotko, na kateri sem v belem in z venčkom, pa s húdo rdečo šminko. Baje sem tudi hudó dobro izgledala. 😍

"Te bova danes malo naličili, a?"
"Ok," spotoma pa sem se pozanimala še, kaj mi predlaga za nego obraza. Ob moji novici, da si obraza ne umivam in ne mažem vsako jutro, se je skoraj sesedla. 🙊Imam pa vseeno zelo čisto in gladko kožo. Bogu hvala za tako dobre gene. 💕

V resnici vem, da je dobro skrbeti za svojo kožo. A na žalost nimam pojma, kaj naj počnem s tonikom, z micelarno vodico, s hidratantno kremo in z vsemi ostalimi rečmi. 🙈 Kako se to sploh nanaša in v kakšnem vrstnem redu? (Če moški že prej niste nehali brati, ste zagotovo sedaj. Ob vseh teh izrazih se še meni oči samodejno obrnejo proti stropu 😁.)

Vse sem izvedela. Zjutraj in zvečer čistilno peno, zjutraj še tonik, zvečer pa Afroditino Botanical kremco. To je za mojo suho do normalno kožo dobra varianta.
Kar spotoma, ko mi je vse to razložila, me je še prav luštno naličila. Nič vpadljivega, samo malo je izenačila vse barve na mojem obrazu in optično poglobila oči. Najprej tonik, pa puder, rjavo senčilo na veke, pod obrvmi svetlo, pa blush na lička in hudo obstojen gloss na ustnice. To bi sama zmogla tudi za vsakdan.

Kar vmes, ko sem se občudovala v ogledalu, je k mojemu stolu pripeljala mizico z rutkami v različnih barvah in začela z barvnim svetovanjem. Pokazala mi je, da črna in snežno bela nista zame ter k mojemu obrazu dala druge barve. Namesto črne lahko uporabljam temno sivo, čokoladno rjavo, določeno temno rdečo. Namesto snežno bele pa toplo belo, svetel sivka odtenek, svetlo modro, svetlo mint. Nikakor pa zame niso tople barve. Npr. rumena, oranžna in jesensko rdeča. Nekaterim te barve tako lepo pristajajo, na meni pa so ... 😵.

Tina je bila ves čas tako zelo nežna in ljubezniva, da sem bila ob njej z lahkoto popolnoma sproščena. Ko pa je k mojemu obrazu položila rutko bogato petrol barve, so iz mojih oči kar same od sebe pritekle solze. Bila sem ganjena ob lepoti svojega obraza, ki je ob tej barvi zažarel v povsem novi luči. Prvič v življenju sem se videla kot lepo. In to me je pretreslo v dno duše. Svojega obraza nisem nikoli dojemala kot lepega. Tokrat pa ... lepa polt, lepo oblikovane obrvi, čudovite oči, ustnice ... Popoln obraz. Bog se je pri meni lepo potrudil in sem v tistem trenutku (prvič v življenju) njegovo stvaritev začela dojemati kot čudovit tempelj Svetega Duha (Na tem bo dolgoročno potrebno še veliko delati, ampak vsaj prvi korak je že narejen). Komaj sem se sestavila nazaj, sem dobila še ametist, safir in turkizno. In se nisem mogla nagledati svojih oči, ki so ob vsaki teh bogatih barv zažarele čisto po svoje. Ob tem je, normalno, zažarel tudi cel obraz in na fotkah se s helikopterja vidi, kako srečna sem bila.

Predstavila mi je tudi kombinacije barv, s katerimi se komot poigram. Kakšno kombinacijo lahko izberem za kostim + bluzo. Ali pa, katere lahko uporabim za nastop, praznovanje, razgovor za službo ali roditeljski sestanek. Veliko informacij za naenkrat. Ampak mi jih je napisala na dodatno kartico, da bom lažje sledila nasvetom.

Tudi tukaj se lepo vidi, da mi črna veliko slabše pristaja kot barve.
Naredili sva še selfija in jo mahnili v šoping. Prej sem omenila, da je moja garderoba stara 5 let in izprana. Nisem prav nič pretiravala. Edini novejši kosi so kavbojke, s katerimi sem lani nadomestila strgane, hlače za v službo in obleka za bratov maturantski ples. Sem in tja še kakšna reklamna majica in majčka ter krilo, ki mi ju je pred leti podarila prijateljica. In to je to.
Ker sem se že pred dvema mesecema odločila za svetovanje odglavedopet, si v tem času namenoma nisem kupila ničesar, čeprav sem imela finance in čas za nakupovanje. Ta denar sem želela prišparati za nakupovanje s Tino. In se je obrestovalo. Zelo :).

Torej: moj barvi tip je Zabrisan. Tako se mu reče. V angleščini pa je to Soft & Cool & Deep. Naj povem še, da Tina svetuje po metodi Color me beautiful. Kaj več si lahko preberete na netu ali pa vprašate kar njo na info@odglavedopet.si.

Kaj pa nakit? Če že želim imeti pol-drage kamne, so za moj barvni ton priporočljivi ametist, žad, turkiz in safir ter srebro ali belo zlato. Temu se reče, da nisem tako zelo draga. Diamanti in to ... :).

Kako je bilo v šopingu, lahko prebereš na tej e-povezavi.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?