Kak avto bi?

Zgodilo se je, da moram menjati svojo rdečo raketko :(. Največja dilema, ki obstaja ob menjavi, je, kakšen avto bi zdaj.

Moški v družini navijajo za eno in isto firmo. Jaz pa sem malo bolj odprta za različne firme. Rada bi le, da raketa malo kuri, ima poceni rezervne dele, čimmanj prevoženih km in je letnik 2004+. Vem. Skoraj nemogoče :).

Ko me je ati te dni vprašal kak avto bi, sem odgovorila: "Folcvagn, Reno ... "
In ati: "Kaj pa Subaru?"

Nekaj dni zatem mi je isto vprašanje postavil brat. 
"Ne vem natančno. Vem samo, da ne bi rada Honde, Hjundaja, Kije, Fijata ... Pa, da bi Renoja ali pa Folcvagna ..."
"Kaj je pa s Subarujem narobe?"

Pa smo tam. A sploh imam kako hudo izbiro?

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2