"Sej sem ji samo dobro hotu."

Kako lepo je videti nasmejane ljudi!!!

Če ne pridejo že nasmejani v prostor, jih nasmejejo moje prigode z zmenkov. Prejšnji teden sem dobila novo snov. Sej pravim ... če nimam nič za objavit na blogu, moram samo na nov zmenek. In ... TADAAAA!

Pred tremi tedni mi je napisal, da sem ful luštna. 
Kul. Fajn. Hvala.
Dejma se midva malo dobit, k si ful luštna. 
Bejš no! A kr zato, al kaj?
Dej mi pošlji svojo cifro, da se bova malo pogovarjala. 
Malo morgen! Se boš moral pa malo bolj potrudit, da boš mojo cifro dobil :).

Moral se je še precej bolj potrudit in napisat še kaj razen očitnega ;), da si je priboril zmenek. Dobila sva se ob 9h zvečer na Prešercu. Sem predlagala kakšno zgodnejšo uro, pa ni bil za. 
Torej: počakala sem ga na Francetovem piedestalu. Bil je ravno tak kot sem si ga predstavljala. Zgrze, ki zelo hitro govori in je precej živčen/naspidiran. Že po petih minutah sem vedela, da to ni to, ampak sem bila vljudna :).

Povedal mi je, da je bivši šefici, malce obilnejši gospe, za poslovilno darilo podaril knjigo o zdravi prehrani in hujšanju.
"Kaj? A čist zares si to naredil?"
"Ja. Če je pa imela preveč kil."
"Pa ne moreš tega naredit, no! In kdo si ti, da določaš, kdo ima preveč kil? Jaz bi ti tiso knjigo na glavi razbila."
"Pa, sej sem ji samo dobro hotu.
Zavijem z očmi.
"Nekaj let kasneje sem izvedel, da ji je umrl mož in v kakšno leto kasneje sem jo srečal. Zelo je shujšala in je prav fajn izgledala."

Itak! Najbrž je bil njen mož glih ene tak bedak kot si ti. In ker sta jo oba nehala sekirat, je končno lahko normalno zadihala in zaživela.
Svašta!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2