Ker se cenim

V najstniških letih sem bila prepričana, da bom pri 25-ih že poročena in mamica. Od tega ni bilo nič. Zdaj sem celo 10 let starejša in še vedno ni nič od tega. Lagala bi, če bi trdila, da me trenutni status osrečuje. Lagala bi tudi, če bi trdila, da sem zaradi tega ves čas nesrečna :).

Pač ... nekako sem se navadila živeti s tem. In med puberteto in temle trenutkom, ko tole pišem, ugotovila, da sem raje sama kot "s kar enim" ali "z nekom za sproti" ali s takim, nad katerim bi se ves čas pritoževala. 

Zakaj?

Ker se cenim!

Nočem biti copata niti nočem moža copate.
Nočem biti zlorabljana ali zlorabljati.
Hočem biti spoštovana in spoštovati ter biti ljubljena in ljubiti.
Otroke (če jih bo Bog dal) hočem vzgajati v normalni družini. Z vero in nežnostjo in vso odgovornostjo.

V nasprotnem primeru sem res raje sama. Ni lahko biti sama sebi hkrati nežnost in trdnost, obupovalec in podpora, jokica in rama ... Ni lahko priti iz službe domov in ne imeti človeka zase. Posebej mi je težko, ker ni nikogar, ki bi se zame odločil. :'(

In pol gledam ženskice po svetu (v domači vasi, v službi, v sprotnem življenju ...), ki so neproduktivne glive, brez energije, niso aktivne na nobenem področju razen v domači hiši ... in ... guess what! Imajo moža in otroke.

Ali to potem pomeni, da imam pač preveč energije? Možno. Ampak to sem prinesla s sabo. Vsak, ki pozna moji stari mami, mu je kristalno jasno, po kom sem to pojrbala in, da nad tem nimam veliko vpliva :).

Če bi bila tiha miška, ki se ves čas samo nasmiha in redko pove svoje mnenje, zdaj najbež ne bi bila več sama. Če bi bila blond, z dekoltejem do popka, vitka in z minico do sredi stegen, tudi ne bi bila več sama. Če bi se znala spogledovati in če bi zmogla iz ust vsipati floskule, tudi ne bi bila več sama. Če bi z lahkoto prenašala vse sranje (oprostite izrazu, ampak za to pač ni ustreznejše besede), ki ga folk meče iz sebe in bi jim samo nasmehnjeno kimala, tudi ne bi bila več sama. Če bi vsakemu, ki pride mimo, dala noge narazen, tudi ne bi bila več sama. 

Ja, ne bi bila več sama. Ampak ne bi bila več niti jaz.

Lp od mene :)

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2