Kaprijske počitnice 1. termin 2019 3/8

Torek.

Zjutraj smo se sprehodili do najvišjega vrha otoka, Velike Glavice. 129 m. n. v. ni nek hud vzpon. Je pa prijeten sprehod za dobrojutro. Na žalost nas ni šlo prav veliko: Robert, 3 punce in 3 fantje. Bilo pa je prav prijetno hoditi v jutranjem hladu in klepetati in se mi zdi škoda, da nas ni šlo več.

Sončev prvi pozdrav.

Jutranja maša, hvalnice, zajtrk.

Že včeraj sem pri dveh obrokih sedela v dobri družbi. Danes pa čisto vse. Ali sem jaz sedla k njej ali pa je dobra družba prišla do mene. Lepo je bilo.

Končno sem se šla kopaaaaat! Že dopoldne nas je ena gruča plavala do otočka. Že tam in potem še nazaj grede smo se šli igrico Ali-ali. Pri njej nekomu postaviš vprašanje z izbiro. Potem odgovori, in nekaj drugega vpraša drugega. Npr. Imaš raje polko ali valček? Dunajca ali telečjo pečenko? Raje make-up ali visoke pete?

Enega od fantov sem vprašala, ali bi imel po enem letu raje daljšo zaroko ali hitrejšo poroko. Pa sem mu očitno povzročila čisto preveč preglavic. Takoj po nejasnem odgovoru je hitreje odplaval stran. :😋

Ko sem prišla iz vode, sem se na soncu zaklepetala za kakšno urico. Bilo je prav prijetno klepetati, izmenjati mnenja, poglede … Dobri Bog, hvala za te današnje pogovore. Res sem iskreno hvaležna za to spoznavanje, ki sem si ga že dolgo želela.

Popoldne pa sem šla še s 3 fanti na pivo. Ki se je ob mojem "jaz bom pa sladoled" sprevrglo v sladoled in nič piva. In sprehod. Prvič v življenju sem opazila mandljevec. In se pogovarjala o drevesih in grmovnicah. O čemer res nimam pojma. Vem samo, da je mirta sredozemska rastlina, ki ima čudovite cvetove in plodove, ki jih folk namaka v šnopc. Tukaj sem izvedela veliko zanimivega. In nekaj tudi vprašala. Odgovor pa … je bil zanimiv.

Na poti smo srečali gada. No … tudi to sem doživela prvič v življenju. Če ga ne bom nikoli več, bom čisto srečna.

Hitri krog: 3 lastnosti, ki jih ceniš pri nasprotnem spolu.

Jaz? Da je veren, rad pleše in ima smisel za humor.

Z drugega konca mize sem dobila sijoče oči in takoooo širok nasmešek 😁.

Naslednji zapis

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2