Kira bruka! Na ohcet sem šla in ... 2/2

Ker se mi je zdelo čudno, pri volanu in zvoku, sem ustavila in pogledala gume. Ena je bla prazna. Ojooooj! Kaj pa zdaj?

Sej ne, da ne znam gume zamenjat. Ampak nimam pojma, kako rezervo spravit izpod avta. Pa sem najprej poklicala prejšnjega šoferja Francija na pomoč, potem pa še domačo asistenco in domače nadomestno vozilo, predala ključe, prepakirala punkle in končno sva se s prijateljico odpeljali proti Gorenjski. Bogu hvala za prijazne starše in brata. Da so mi posodili svoj avto in mojega spravili do doma ter za-plombirali gumo.

No ... Midve sva se srečno pripeljali do Vodnika v Adergasu, šli ven iz avta, in jaz: "Kje imava pa darilo?"
Pa dobi prijateljica velike oči in reče: "V prtljažniku tvojega avta."
Jaz pa v smeh.
To se mi še res ni zgodilo. Da bi na ohcet prišla brez darila? Res ne.
"Svašta! Kira bruka! Na ohcet greva brez darila!"
Prijateljica je imela še vedno velike oči: "Po vsem, kar sva danes preživeli ..."
"... Je še dobro, da sva sploh pripeli. Naj bo to najino današnje darilo."

Ko sva prišli do ostalih svatov, ki so čakali nevesto in ženina, sva za "najin" problem povedali eni od pijaznih so-svatinj. Pa je povedala, da se ji je pred nekaj leti zgodila ista reč. Pozabila je darilo doma, ohcet pa je bila predaleč, da bi se nahitro vrnila domov po darilo. In je pač prišla brez njega.

Priznam, da sem ob tem kar lažje zadihala. Res se nisem preveč sekirala zaradi tega. Je pa vseeno fajn slišat, da nisem edina s tako izkušnjo.

Ko sta se mladoporočenca pripeljala s fotkanja, in pripeljala sta se s takim kombijem,
Fillmore | Pixar Cars Wiki | Fandom
so bli vsi trije skupaj cela atrakcija. Nekateri smo celo prvič v življenju videli tak kombi. Po registrski sodeč je iz leta 1962. Kr legenda, a?

Vir fotke.

No, v glavnem: ko sva nevesti in ženinu povedali za najino zagato, je bil prvi nevestin odziv skakanje od veselja in: "Jupiiiii! Prišli bosta na obisk!"

Obema se nama je oddahnilo. Če je njima vseeno, je potem nama lahko še bolj. Imava pač eno zanimivo stran v življenju več.

Žurka je bila prav fajn. Hrana njami, ansambel Gašperčki so dobro držali štimung, so-svatje so uživali, mladoporočenca tudi ... Kaj češ bolšga :).

Vsak od nas je po koncu žurke dobil za domov še škatlo piškotov in ročno izdelan svečnik z zahvalo, pa smo šli.

Domov sem prišla ob 4h ter po tušu in mazanju sončnih opeklin padla v posteljo. In zaspala kot ubita.
Prijeten dan, ni kaj.

Draga M in J, 
hvala vama za vabilo ter prijeten dan. Želim vama blagoslova, miru, veselja, prehojenih hribov in počitka na vrhovih. Naj vaju z nebes varujejo in priskrbijo, da bosta svoje poslanstvo živela po Božjih načrtih.

Se kmalu vidimo 💖.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2