Kaprijske počitnice 1. termin 2019 5/8

Četrtek.

No … ko tole pišem, je v biti že petek. Že 1:25 ure. To v biti pomeni, da gre zdajšnja ekipa pojutrišnjem domov.

Tudi danes sem se kmalu zbudila. Ob 6h auf, potem sem šla pa plavat. Kakšna milina! Mirno morje, vsa voda iste temperature, še podvodna očala sem nadela, da sem lahko opazovala ribce. V zalivu sem bila skoraj sama in sem res uživala. Poleg tega je pa totalno fajn, ko se lahko na plaži normalno preoblečeš, brez da bi se bilo treba bati nepovabljenih pogledov. Sicer sem imela v zalivu družbo kajakaša, a je bil preveč oddaljen, da bi kaj pomembnega ugledal J. Tole jutranje kopanje je bilo TOP! To obožujem že od nekdaj. Priporočam!

Naša plaža. Senca, skalnati ležalniki, vonj po morju in borovcih ...

Nazaj sem bila ravno pravi čas za molitev hvalnic. Potem pa zajtrk, plaža, kosilo, po kosilu pa me je prijazna prijateljica povabila, da si grem v njeno posteljo malce odpočit. Kako je pasalo prinesti noter 1,5 urice spanja! Pa spet plaža za enkrat v vodo, pa večerja in na hrib k maši ob sončnem zahodu. Kako lepo se je Bogu zahvaljevati ob zadnjih sončnih žarkih in ga slaviti za vse, kar je podaril v teh dneh. In ga prositi za prihodnje dni in naše odnose.

Po prihodu nazaj pa … Cel rastur! Nekaj so-kaprijcev je ob mojem prihodu že sedelo in klepetalo v dnevnem prostoru. Jaz pa sem samo še prisedla in klepetala. Sčasoma smo prinesli še Travarico, ki smo jo včeraj nabavili (Neka posebna, na kateri piše: "Neka Božji blagoslov bude na svima …" No … tale žegen je kar lepo tekel. Kmalu smo se spomnili, da sem od doma prinesla savinjski želodec. Robert je izračunal, koliko kruha lahko porabimo, da ga bo še dovolj za zajtrk, vsak je vzel svojo skodelico za Travarico, pa smo rezali in jedli … Njaminjami! Dobro hrano so zavohali tudi drugi in kmalu nas je bila lepa druščina. Premosorazmerno s tem je tudi Travarce kmalu zmanjkalo J. Naše veselje pa se je povečevalo.

No … da ne boste mislili, da se na Kaprijah samo popiva. Tale Travarica je bila kupljena za namen trebušnih težav (ki sta jih imela dva soudeleženca) in naj bi bila na voljo za vse štiri tedne. No … je pač izginila že prej. Pomembno se mi zdi tudi poudariti, da se nikomur izmed nas ne zdi alkohol nujno potreben za vzdušje ali zabavo ali zdravje.

Tokrat je pač prišel zelo prav. Sprostili smo se, se nasmejali, potem pa se ob 23h odpravili v vas. Ob 11h zvečer je namreč čas, da pustimo ostalim v hiši in vsem sosedom čas za nočni počitek. Zato se druženja željni odpravimo v pristanišče in tam družimo naprej. Dejan je še enkrat razložil celotno sceno z Eeeee kelnarjem. In kako dobro ga oponaša! To je bilo smeha!

Kako sem hvaležna za te dni! Za prav posebno družbo in prav posebne trenutke.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2