Kaprijske počitnice 1. termin 2019 8/8

Nedelja.

Spet sem se kmalu zbudila. Tokrat se mi je na sprehodu pridružila Maja. Je bilo prav prijetno klepetati z nekom, ki opazuje svet 😏.

Danes je zadnji dan skupine 1. termina. Odšli bodo ob 17.10, ob 21.20 pa bo prispela nova. Priznam, da bom to skupino pogrešala. Se pa vseeno veselim nekaj uric tišine in miru. In prostega wcja 😁 . Predvsem bom pogrešala 4-letnega stiskalico. Vsakič, ko me pogleda s tistimi svojimi očkami, ki so obdane z blond laski, se mi srce kar stopi. In potem se še nasmehne … 💓💖💕

Dopoldne smo imeli sveto mašo v otoški cerkvici, v kateri je bila vsak dan tudi možnost adoracije. Bilo je tako lepo in milostno … Glasba je bila predvsem čudovita. Z Matjažem sva imela predhodno že vaje, da me je naučil igrati "ne tako na power", potem pa so njegove solaže prišle tako lepo do izraza … Prav vidi se, da je njegov glasbeni izraz inštrument. In, da moj ni. Moj je petje in ples. In igram bolj zato, da ni tišine 😋.

Po kosilu pa sem nekaj ušpičila. Eden od kaprijskih prijateljev je naredil zame eno zelo veliko dobro delo. Tako sem že nekaj časa tuhtala, kako mu naj vsaj z eno malo uslugo ali stvarjo pokažem svojo hvaležnost. Pa mi je Sveti Duh končno prišepnil: Tomislav!

Gre za pivo 7,3%, ki so ga naši fantje uspeli najti samo na Kaprijah. In še to samo v marketu in dveh konobah. Ker vem, da ga ima ta prijatelj zelo rad, danes pa se odpravlja domov, sem nabavila dve steklenici (da ju bo lahko spil v družbi) in njegovega prijaznega cimra prosila, če mu ju lahko poturi v potovalko. Itak je bil za 💪. Stvar je v tem, da je obdarovanec pakiral z zamudo in ju našel. Potem pa meni povedal: "A veš, da sta se v moji potovalki znašla dva Tomislava?"

"Aja?"

"Veš ti kaj o tem?" In sem gladko zamolčala kakršnokoli vpletenost. Sproti sem predlagala še, da ju nujno nese domov, saj bosta naslednji teden lep spomin na lep dopust. Tik pred odhodom sem mu napisala še zahvalno pisemce, priznala vpletenost ter zaželela, da ju užije v dobri družbi. Potem pa pisemce natlačila v njegovo potovalko. Kasneje je povedal, da je prav bila to super ideja 😎. Bogu hvala zanjo!

Zapis jutrišnjega dne

Povezava do FB albuma s fotkami celega tedna

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2