Moj rojstni dan ne bo tak kot sem si želela

Jp, tudi jaz se staram 😋. Ene glih toliko hitro kot vsi ostali. Se mi pa (najbrž tako kot vsem ostalim) zdi, da gredo zadnja leta čisto prehitro mimo.

Letos bo, tako kot je bilo ob mojem rojstvu, D dan na petek.

Rojstni dan je zame poseben dan. Saj vem ... RD ima vsako tele. Ampak je zame res pomemben. V mojem srcu je vedno slavnosten. Ker je to dan za praznovanje življenja ter za zahvaljevanje za vse milosti in blagoslove. Pa za zahvalo mami, ker me je (kljub temu, da sem se precej borila proti temu 😏,) vzgojila v pokončno in iskreno žensko.

Že odkar vem, da bo petek, pa sem se veselila na čisto poseben način. Ob petkih imam plesne vaje in se mi je zdelo, da bi bil pa ples res najboljši zaključek rojstnega dne. Po tem bi svoje so-švicarje povabila še na pijačo v bližnji lokal, pa bi itak bila cela zmaga.

In potem svizec zavije čokolado ...

Ali, če povem z drugimi besedami, virus zavija po svoje ...

In nam odpovedo plesne. In nam zaprejo regije. In nam dajo policijsko uro. Trije razlogi, da ostanem doma. Poleg četrtega, najpomembnejšega: skrbim za svoje zdravje.

Tako ne bo s plesnim večerom za moj RD nič. 

Prav tako ne bo nič z vikend praznovanjem, ki ga s prijatelji načrtujemo že nekaj mesecev. 😪

Še z nečim ne bo nič. Prav vsako leto si za svoj RD vzamem dopust. To bo letos šlo. In vsako leto grem ta dan k maši. Da se Bogu zahvalim za življenje in priporočim za naprej. S tem pa reeees ne bo nič. Mašo bom spremljala preko neta. Vseeno se bom pa z župnikom skušala dogovoriti za spovedovanje ter podelitev obhajila in blagoslova. Bogu hvala za to možnost.

V glavnem: kljub temu, da v teh dneh ne morem pripraviti praznovanja, sem odprta za darila. Ne, ne ... hecam se 😁. Odprta sem za molitveno podporo, za klic ali videoklic. Sej vemo, da mi mnogo več kot darila pomenijo pohvala, dotik in posvečen čas.

Čeprav bom praznovala sama, na kavču, mi ne bo hudega. Knjiga, kozarec dobre pijače, pa lepi spomini. To bo to.

V glavnem: držte se doma. Pa napište še vi kak blog, da bom mela med dopustom kaj za počet. Če ste v naši regiji, me lahk povabte na sprehod z razdaljo. Pa kej zmolite še za moje prednike. Se vidimo ob priliki! <3

Ful kul rumba

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2