Kaprije DeLuxe 2018 11/12

V meni Počitnice za mlajše odrasle na Kapriju še vedno odzvanjajo. Posebej naši pogovori.

Precej zanimivo je bilo zadnji dan, ko smo debatirali na plaži in imeli "počasni krog".
  • Mamini sinčki; zakaj pride do tega? Lahko sami otroci naredimo kaj proti temu, da nas mame ne bodo razvajale?
Tukaj je en od mladeničev moje starosti povedal, da je v njegovo sobo, ko je pakiral za na ta dopust, prišla mama, prinesla gate in spraševala: "Imaš sončno kremo? Kaj pa ... kaj pa ... ?
In pravi: "In jaz sem ji kar rekel: ma, mami, bom že sam zrihtal."
Bravo, mladenič! Super reakcija odraslega sina, ki želi mami na lep način povedati, da je njena skrb odveč. 
Ob tem pa razmišljam: "Bogve, kakšne mame bomo me." :P.
  • Katere stvari so tiste, ki so ti všeč na nasprotnem spolu, da osebo opaziš v množici?
Naši odgovori so bili različni. Vsi smo se strinjali, da najprej opazimo zunanjost (le kako bi kaj drugega), nas pa večina ni dala kaj veliko na to. Ja, zunanjost je pomembna za prvi vtis, za razločanje v množici drugih. Je pa precej nepomembna, ko nam je nekdo všeč. Če mi mladenič npr. pokloni širok in prijazen nasmeh, ne bom ostalih stvari niti opazila :).
  • Kakšno je tvoje vedenje ob osebi, ki ti je všeč? Si lahko sproščen, zablokiraš, se poskušaš predstaviti v najboljši luči?
No ... sama postanem živčna in tiha. Ali živčna in blebetam. Ali živčna in vreščim. Ostalih možnosti še nisem prepoznala pri sebi. Blagor tistim, ki ostanejo normalni <3.
  • Situacija: ženska/moški z otrokom. Te bo zanimala njena/njegova zgodba, bi dal priložnost, ali pa se v tak odnos raje ne bi spuščal?
Tukaj pa je bilo zanimivo! Glede na to, da smo take starosti kot smo, se zna hitro zgoditi, da ima kdo od nas že izkušnjo svoje družine in tudi izkušnjo starševstva. In posebej vesela sem bila osebe med nami, ki je odkrito priznala, da ima otroka, da pa je zveza razpadla in ne živijo več skupaj.
Vsi smo na kratko onemeli, saj nismo pričakovali takšnega poguma in iskrenosti, sem se pa kmalu oglasila: "Waw! Hvala, za iskrenost in pogum! Tudi sama sem take sorte otrok, da moji starši niso živeli skupaj in sem živela samo z mami. In res hvala, da smemo vedeti za ta del tvoje zgodbe." 

Zagotovo je bilo težko povedati tako osebno stvar ljudem, s katerimi smo res cel teden preživeli skupaj, smo pa v resnici precej neznanci drug drugemu. Sem pa bila strašno vesela še za eno stvar: hvaležna sem za njuno odločitev za življenje. Prepričana sem, da ni bila lahka, bila pa je pogumna in hvalevredna.

In še: resnično in globoko sem hvaležna za iskrenost te osebe. Čisto lahko bi se zgodilo, da bi to izkušnjo zadržala zase, pa bi se svet vseeno vrtel naprej. Tako pa se nam je zaupala in dovolila en vpogled v svoje življenje. Res pogumno! In če je otrok količkaj vzel po svojem pogumnem in iskrenem staršu, bo čez nekaj let zelo oblegan z ženitnimi ponudbami :). Bo treba visoko ograjo okrog hiše :).
(Spola pogumne osebe namenoma nisem razkrila. In ne, ne bom vam povedala, za koga gre. :) )

In še zadnji aktualni zapis o počitnicah. Najdete ga tukaj.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2