Med enimi in drugimi počitnicami

Vem. Izgleda, kot da ves ljubi cajt počitnikujem.

V resnici ni tako. Ampak sem se sama odločila, da želim čimveč uživati. In to so potem skoraj počitnice, a ne? Tudi, če mečeš v puhalnik, hodiš k sv. maši, pripravljaš lazanjo ... lahko ob tem maksimalno uživaš :).

To poletje se imam res lepo in sem Bogu neskončno hvaležna za te občutke. Res je, da še vedno malo podoživljam počitnice, res pa je tudi, da vam o nadaljevanju romantičnega dela tistih počitnic ne bom povedala kaj dosti. Tako, da kar pozabite na ideje v tej smeri :).

Predvsem pa od teh počitnic pogrešam plavanje do Otočka. Že v ponedeljek po vrnitvi domov so moje mišice skandirale: "Ho-če-mo pla-vat! Ho-če-mo pla-vat!"
Pogrešam tudi zvok škržatov in pljuskanja morja, morske sončne žarke, petje v triu in v skupini, klepetanje, hitre kroge, vožnjo s čolnom, plesni večer, skupne sv. maše in molitev ...

No ... je pa nekaj, česar SPLOH ne pogrešam. Komarjev in hrvaške evforije ob svetovnem nogometnem prvenstvu. In tistih kockastih majic. :P

Sem se pa spomnila še ene zanimive prigode:
Petek je bil dan, ko je naša skupina pomivala posodo. Že prej smo dobili navodila, da tisti, ki nismo dnevni kuharji in pomivalci, nimamo v kuhinji česa iskati in tega sem se držala kot pijanec plota. Po obedu se je naša skupina spravila pomivati posodo. En od fantov je pomival posodo, s soudeleženko sva jo brisali, drugi fant pa je skrbel za ostale sprotne stvari. Se je pa kar naenkrat v kuhinji znašla punca, ki ni bila del naše skupine in je govorila. In govorila. In govorila. Imela sem je že polna ušesa.
Pa sem rekla proti ostalim: "A ni tako, da smo lahko v kuhinji samo pomivalci?"
In en od fantov: "Ja. Pa radio."

Držite se in uživajte v teh toplih dneh <3.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2