Kaprije DeLuxe 2018 9/12

Še vedno nedelja ...

... na poti domov ...

Prav lepo je bilo videti, kako smo se posedli po busu. Ko sem pogledala fotke s poti proti počitnicam za mlajše odrasle, je bil sedežni red precej drugačen.

Npr.: Dekle, ki je moralo na poti na počitnice nujno sedeti spredaj, ker ji je drugače rado slabo, je na poti proti domu popolnoma ozdravela: v predzadnji vrsti je sedelo ob prijetnem mladeniču. 💕 Ptički pravijo, da sta se tudi po počitnicah že dobila ...

In dekle, ki je že večkrat prišlo na Kaprije in v vsem tem času spoznavalo mladeniča: v celem tednu sta nekajkrat plavala do Otočka, na busu pa sedela skupaj. Ko sem med potjo malce pošpegala proti njima, sta se držala za roke. Ko pa sem morala (seveda zaradi nujne intervencije sedečih za mano: povedati šalo), poklekniti na sedež, sta roki dala vsaksebi. Kako sta bila ljubka! 💗💗💗

Pa simpatična fant in dekle, ki sta po prihodu v Ljubljano, ko smo se vsi ostali že tlačili v avtomobile, obstala na samem in nekaj brskala po telefonih ... sklepam, da sta si izmenjala številki ... 💖

Pa še dva, ki sta že od sredine tedna naprej pri vseh obrokih sedela skupaj, na plaži pa ogroooomno klepetala ... 💑. Zanesljiv vir je povedal, da so se družba odpravila en dan raziskovati druge plaže. In na eni od njih našli ta dva ... Pa je šla njuna zasebnost po vodi ... Ups, po morju :P.

In dva potapljaška navdušenca, ki sta v času drugega plesnega večera našla svoj prostorček za ples: kopalnico. Sama tega nisem videla, ju je pa ujel foto objektiv :P. In, ko smo začeli bolje opazovati, smo tudi njiju velikokrat videli klepetati ...

In dva, ki sem ju na fotkah videla že na poti na počitnice sedeti skupaj. Ko smo se v dneh po vrnitvi s počitnic srečali, sem mladeniča vprašala: "Sta se vidva že prej poznala?"
"Ja. Že nekaj let."
"Aja? Sem videla, da sta že na poti dol sedela skupaj."
In je veselo odvrnil: "Sem že pred odhodom vedel, da bo na Kaprijah veliko konkurence, pa sem že prej stopil v akcijo."
In nekaj dni po prihodu domov sem opazila, kako v e-pošti piše: "Midva z _______ prideva na srečanje ..." 💞 Čestitke za načrtovanje! Že prej je vedel, kaj hoče in stopil v akcijo. Moški, ki se je odločil in osvojil lepotico :).

Jap, love is in the air ...

So mi pa ptički povedali, da še nekdo nekoga rad vidi in komaj čaka piknik, ki nas čaka ta konec tedna ...

In ja, tudi sama komaj čakam konec tedna ...

Sprašujem se pa, kako naj mlada ženska mladeniču pokaže, da ga rada vidi. Če npr. on tega ne zazna, ne dojame, ne opazi ... Ali pa je npr. on njo opazil in ji to pokazal, ona pa ni opazila in je dojela šele doma, v tišini svojega srca (kot npr. jaz ...). Kaj naj dekle stori? Potrpežljivo čaka, da bo Sveti Duh opravil svoje in povabilo na zmenek mogoče dočaka šele čez 50 let v domu za ostarele?
Naj stopi v akcijo in prevzame tradicionalno moško potrebo in moško vlogo ter ga osvoji?
Vsekakor bi bila to super tema za debato na plaži :).

Ampak! Ker plaže ne bo še dooolgo časa, naša srca utripajo in hrepenijo, konec tedna bo pa lepa priložnost za obnovitev stikov, sprehod v dvoje, zaseben pogovor, dogovor za srečanje v prihodnjem tednu ali izmenjavo telefonskih številk ...

Najprej je dobro razmisliti zelo pomembno stvar. Kako bo, če bom zavrnjen-a? Zakaj se tega tako zelo bojim? Se bolj bojim zavrnitve ali tega, da bom končno enkrat uslišan-a v svojem hrepenenju?
Najslabše, kar lahko oseba na drugi strani reče, je: "Oprosti, ampak sam-a nimam romantičnih čustev do tebe."
Ali pa: "Všeč mi je druga oseba in čutim, da ni prav, da se dobivam s kom na samem. Lahko se pa komot dobimo druščina."
Še bolje pa je: "Zaenkrat ne čutim tako kot ti, lahko pa se dobiva in bova videla, kako se bodo stvari izpeljale."
Najbolje pa: "Super ideja! Imaš jutri popoldne čas za sprehod in sladoled?"

Kako pa, če se zavrnitve ali potrditve ne bojim? Sem se odločil-a, da sem odrasla oseba, ki je pripravljen-a prevzeti odgovornost?

Ko sem pred časom modremu možu zaupala, da je nekdo na julijskem terminu počitnic vznemiril moje srce, sem dobila humoren odgovor v smislu: "Ja, lahko čakaš na Svetega Duha. Lahko pa se spraviš k sebi in sama narediš kaj na tem." V resnici je zelo moder mož. S svojim odgovorom mi je pokazal, da sem lahko sama odgovorna za svoja čustva in dejanja, ne pa, da čakam in sem pasivna v svojem hrepenenju.

Tako sem mladeniču napisala e-pošto, v kateri sem odkrito priznala, da me zanima in mi je všeč. In sporočila, da si želim povabila na srečanje. Kako se stvar razpleta, še ne boš prav kmalu izvedel-a. Lahko pa stopiš sam-a v akcijo pri osebi, ki je vznemirila tvoje srce in ne boš imel-a niti časa niti volje brskati po tem, kako se imam jaz :).

Torej: komaj čakam konec tednaaaaaa! 🍗🍦🍴🍺🌞😎

Še nekaj imam za bregom ... več izveste, če kliknete tukaj.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2