Kaprijske počitnice 2. termin 2019 6/8

Petek

Spet sem užila nekaj novega. Že cel teden sem si želela brezskrbno ležati na supu. V smislu, da me ne morejo valovi nikamor odpeljati po svoje. In smo naumili, da bi mogoče lahko sup navezali na kajak, nekdo bi peljal kajak, nekdo drug bi pa brezskrbno užival na supu.

Pa je šel mladenič v akcijo in peljal eno od deklet. No … vrnila sta se po približno eni uri, torej je že moralo biti fajn. A je obljubil, da bo kasneje peljal tudi mene. 😋

Ko sem po kosilu za ta podvig povedala prijateljema, ki sta par, se še nisem uspela sleči do kopalk, ko je fant že plaval proti kajaku. No … moja vožnja se je s tem malo zamaknila.

Potem je pa tisti mladenič peljal še mene. Že na začetku vožnje sem mu omenila, da ni treba, da me zdaj vozi cele cajte. Naj me pelje do tja, kamor sam želi, pa je odvrnil: "Če bi te peljal tja, kamor si želim, se najbrž ne bi strinjala." Uuuuf! Na tole pa nisem znala odgovoriti!

Vožnja je bila super! Ustavila sva se nekje blizu otočka in klepetala. Imela sem občutek kot da sva sredi divjine. In prav tam sva reševala svet. Ker je res zanimiv, prijeten, ustrežljiv mladenič in ima smisel za humor … (pa še vse to, kar fantom piše na vratih toaletnih prostorov), mu zagotovo ne manjka ženske družbe. Mu želim, da bo kmalu našel tisto dekle, ki je ustvarjeno zanj.

Tole je napis na notranji strani vrat.
Ta vožnja je bila res fajn. Sem si želela tudi, da bi me peljal nekdo drug, pa je odvrnil, da ne zna dobro voziti kajaka. Pa mi je čisto vseeno za to, koliko dobro vozi. Želela sem si samo biti del vožnje z njim in nekaj časa v divjini klepetati z njim. Brez želje, da mi pokaže cel svet. Samo z njim bi rada preživela nekaj časa. Tudi, če bi morala plavati nazaj in potiskati kajak in sup.

Imam pa na lagerju še eno smešno prigodo. Le, da ne vem, če jo bom znala dovolj dobro opisati:
Ko smo prišli po kosilu na plažo, je eno od deklet pojamralo, da je pozabilo s sabo vzeti zgornji del kopalk za preobleči. Pa sva s kolegico hitro pripomnili: "Saj si lahko zgoraj brez."

In mladenič: "Lahko pa plavaš samo do pasu, pa si ne boš zmočila kopalk." Oujea! V tisti globoki vodi! Hahaha!
Pa kolegica: "Lahko greš v vodo, tam slečeš zgornji del, ga vržeš na kopno, pa ga bomo dale sušit. Ko boš prišla nazaj, bo suh."
Potem sem pa pomislila, da tudi če bo zgoraj brez v vodi, bodo hribčki gledali ven. Kot pri meni. No … ali pa pri njej mogoče ne … "Ker nimaš tako zelo veliko kot jaz, ti hribčki ne bodo gledali ven, tako da se ni treba nič bat."
Pa mladenič: "Anja, a ti sploh kaj vidiš čez?" 😁😂😄

Zapis jutrišnjega dne

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2