Danes ima moj blog 3 leta

Dneva, ko sem ga odprla in začela, se spomnim kot bi bilo včeraj.

Bilo je en dan po zagovoru diplome, bila sem še čist nahajpana od adrenalina, v meni je vrelo od idej in izkušenj in navdiha, ki sem jih želela deliti ...

In končno sem lahko v miru opravila vse, za kar mi je prejšnje tri mesece zmanjkalo časa. Na FBju sem na dan svojega zagovora objavila:

Dragi FB prijatelji, v zadnjem času
- imam noge kot srna -> ne tako suhe, ampak kosmate
- se v moji podpazdušni džungli zbirajo subkulture davno izumrtih bakterij
- je moj lak na nohtih iz dneva v dan bolj obkrušen
- kljub ravno minulemu poletju nisem prijetno zagorela  -> in resno razmišljam o karieri v oglaševanju mleka in mlečnih izdelkov (iz večih razlogov :) )
- ne objavljam anekdot z zmenkov
- sem nehala aktivno plesat
- ne hodim ven in sem včasih tečna in zoprna -> še bolj kot ponavadi
- sem na svojem profilu objavljala čudna vprašanja v zvezi s čarovnicami, škrati in povodnimi možmi
- sem nekaterim težila z vprašanji, ki se tičejo Worda in Excella
- ...

...  In za to imam svetovno dober razlog: DANES SEM DIPLOMIRALAAAAA!!! I GRADUATED TODAY!!! :) :) :)

Z 10ko :). Ne vem, kdaj sem ratala taka piflarka, ampak zelo očitno se je moje sedenje ob knjigah za zadnji izpit in diplomo ter računalnikom odlično obrestovalo :). Vsem, ki ste zaupali vame in mi pošiljali dobre misli, sem noro hvaležna. Rada vas mam!


Torej lahko sklepate, kaj sem tisti dan poleg počitka in praznovanja še počela. 🥰🤪🙈

Danes pa ima moj blog že 22 577 ogledov. Od kod? Od vas. Hvala!
Uživajte se se naprej 🤗.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2