Kaprijske počitnice 3. termin 2019 3/3

Sreda

Zbudila sem se ob 3.30 in skušala zaspati nazaj. Ker ni šlo, sem dojela, kaj hoče Jezus od mene: "Vstani, vzami svojo posteljo in pojdi."

Tako špasno se mi zdi. Nisem oseba, ki bi karkoli delala brez velikih načrtov. V resnici sem ena sama tabelca in plan. Tokrat pa sem se ravnala po Božjem vzgibu. In začela okrog 4h zlagati svoja oblačila v kovček, okrog 5h zložila šotor ter bila ob 5.20 že pri sveti maši.

Čeprav sem v prejšnjih dneh nekako sprejela, da ne bom pri slovesnostih Marijinega vnebovzetja v domači fari, sem se ob pakiranju začela veseliti, da bom končno spet srečala romarske prijatelje.


V trenutku, ko tole pišem, sem pot z brzibrodom že opravila, tudi s tistimi sokaprijci, ki gredo na slapove Krke, sem še imela čas poklepetati in uživati v kakavu ter sedim na busu za Ljubljano. In čutim mir ter gotovost, da sem se povsem prav odločila. Bogu hvala za tale mir! Končno je prišel. 💓

Sedim na busu in hrepenim po domu. In hrepenim po kaprijcih. Kako je čudno sedeti na busu, kjer imaš prostor za svoje punkle in še za noge … S sabo imam hitro sušečo brisačo, ki mi je prejšnje dni nadomeščala rjuho, zdajle je pa prav priročna dekca.

Kk je bedno sedet na busu, na katerem maš ful placa zase in za svojo prtljago. Pa sam žvečiš svoje napolitanke, na prednjem sedežu tudi sami grickajo svoj čips. Pa tišina je, noben ne plane v smeh, noben te ne pogleda z iskricami v očeh, noben ne išče tvojega pogleda ...



In pogrešam družbo Kaprijcev. In tisti šunder, ki ga povzročajo ljudje, ki so prijatelji in se imajo radi. 

Le kako bi naredila, da bi se v petek 4. termina prežarčila na Kaprije in se potem v nedeljo z njimi vrnila nazaj v Slovenijo?

Zapis jutrišnjega dne

Povezava do FB albuma s fotkami celega tedna in povezava do FB albuma s fotkami 4. termina.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2