Pag 2020 4/11 - Počitnice za mlade in mlajše odrasle


Naslednje jutro pa sem dobila: "Kako je bilo včeraj s tistim Dalmatincem?"

Čisto pisano sem gledala, ker nisem imela pojma, v čem je fora, zato sem potrebovala podnapise. Cel teden potem so me še hecali, da imam zagotovo v žepu kakšnega Dalmatinca, ker me ni bilo ne na filmskem in ne na pevskem večeru. A sem do konca tedna neizpodbitno ugotovila, da Dalmatinci zagotovo niso zame. V tej vročini ne bi zmogla biti žena in mama. Mi je bilo še v senci čisto preveč vroče. 😥

Ja, tudi filmski večer sem špricala. Se mi je zdelo škoda gledati film, ko se pa lahko družim in klepetam. Tako se nas je ene par družno odpravilo na sladoled/pijačo in sprehod. Prav luštno smo si naredili.

No, obstaja pa en večer, ki ga nikakor nočem zamuditi: plesni večer. To je pa bilo nekaj za mojo dušo. Učili smo se disko-fox, fokstrot, polko in valček. Ker sem vse to znala že prej, sem samo ponavljala korake ter uživala v plesu. Preko celotnega večera je bilo tako lepo videti, kako so prav vsi fantje (tudi tisti, ki niso še nikoli plesali), zaplesali po ritmu in v pravih korakih. Mogoče kakšnemu kakšna figura ni najbolje uspela, mu je pa kakšna druga toliko bolj dobro in se je prav videlo, kako smo vsi po vrsti uživali.

Da ne omenjam, kako zelo so napredovali plesalci, ki so bili lani prvič na Kaprijah in tam prvič plesali. Potem so šli pa tekom leta na plesni tečaj. In zdaj … waw! Kakšna velika sprememba! Svaka čast!

Med plesalci je bil tudi folklornik, ki se mu že od daleč vidi, da obvlada. Res tako lepo zavrti in s tako lahkoto pleše, da je užitek biti del njegovega plesa. Ko je iz zvočnika zadonela ena zadnjih muzik, Ne prižigaj luči, ki je moja najljubša od vseh narodnozabavnih, sem imela čast plesati z njim. Če se najdeta dva folklornika, je to res ena čisto druga dimenzija plesa. Čvrstost v trupu in rokah, ramena nazaj, pozicija pa odpleše točno tja, kamor usmeri plesalec.

Nekaj punc je špegalo z okna svojega apartmaja in so rekle, da je bil pravi užitek gledati najin valček. Hvala. Tudi plesati ga je bilo fajn. En tak prijeten, umirjen valček, po katerem sva bila oba zadihana od hitrega vrtenja in dolgih korakov. Hvala, folklornik!

No … tiste punce pa niso komentirale samo najinega plesa. Sem izvedela tudi: "V nekem trenutku sta se tako obrnila, da je izgledalo kot da sta se poljubila?"

"Ne, ne. Brez skrbi. Bil je samo ples." Res je bil. Prav lušten ples in plesni večer.

Itak pa sam plesni večer ni bil dovolj. Nujno smo morali še u grad na pivo in klepet. Kjer je bilo tudi prav fajn.

Saj ne, da je bilo potem zjutraj treba zgodaj vstat za na sončni vzhod ...


Nadaljevanje lahko prebereš na tej e-povezavi.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2