Pag 2020 11/11 - Počitnice za mlade in mlajše odrasle

No, nič pametnega nimam več za napisat.

Razen, da je tista travarca reeeees dobra. Če boš slučajno kaj v Metajni in si pripravljen-a iti po nakupih zame, sporoči. Za zimsko razkuževanje bi bila super.

Kaj mi pa dogaja zdaj, ko sem doma? V duhovnem smislu je prav pestro. Jezus očitno med dopustom reeeees dela na polno. Sem pa malo tudi sama kriva, saj ga prosim, naj zaceli moje notranje rane. Bi bil že cajt, da razrešim svoje šolske dni in odnose s svojimi (takrat še) nedoraslimi sošolci.

Smo šli pa te dni z nekaj prijatelji za en vikend v Lendavo. In je bilo super! Bom v kakšnem naslednjih zapisov podelila še te trenutke.

Zakaj zapis 11 od 11? Zelo očitno sem se zakalkulirala pri splošni oceni, koliko zapisov bo. Zdaj pa moram hitro najt še kaj, da bo res 11/11 :).

Saj ne, da je manjkalo doživetij :P.

Ena posebna reč so bile te paške ovce. Videl si jih povsod. Oz. vsaj njihove bobke. Razen na poti na Sunčano in na Sunčani. Drugače pa 🙄. No ... tudi znameniti paški sir mora od nekod prit.
Neko jutro, ko sem luftala apartma in sta cimri še veselo spančkali, sem pod oknom kar naenkrat slišala zvok trganja in prežvekovanja. In spet trganje in prežvekovanje. Šla pogledat. In itak! Ovca je jedla okrasno zelenje, ki raste ob hiši. 😁 Sir iz njenega mleka bo zagotovo posebno aromatičen. :P

Pozabila sem pa še napisat, da smo neki dan celo uspeli Roberta presenetit. Ki je že vajen vsega možnega in ima zelo trdo kožo.
Trije smo sedeli na naši terasci in brali. Brali taprave knjige, s platnicami in listi. Jaz sem sicer delala zapiske v svojo novo beležko, sotrpina pa sta brala romana Tadeja Goloba. Pa pride mimo ničhudegasluteči Robert, se zagleda, obstane in reče: "Kakšno presenečenje! Nisem si mislil, da bralni klub zares obstaja!"
Toliko o tem, koliko smo bili glasni glede branja tekoče problematike 😛.

In sam otok? En sam kamen. Kot bi ves cajt hodil med železniškimi tirnicami. Če je pa že kje kakšna rastlinca, je skoraj zagotovo trnjeva. Joy joy :(. Torej: če želite na tak otok, ki ima veliko zelenja, da si bodo vaše oči odpočile in uživale v sprehodih po gozdu ...
Na Pag gladko pozabite. Če pa želite kamenje, vročino, luštne plaže in čudovito morje ... se vidimo ob letu obsorej. 😎

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2