Pride čas ...

Pride čas za nove odločitve.
Pride čas za nove dogodivščine.
Pride čas za sklepanje novih prijateljstev.
Pride čas za nova romantična čustva.
In pride čas, ko se knjiga z novimi romantičnimi čustvi zapre in pospravi na polico k ostalim.

Jp, tako je to.

Mladenič z julijskega termina Počitnic za mlajše odrasle na Kaprijah po tem ni bil nevemkako odziven. Na e-pošto nisem dobila odziva, pogovor po messengerju pa ... ne vem, če se mu sploh lahko reče pogovor. Nekaj stavkov z ene strani, z druge pa kratek in jedrnat odgovor v nekaj besedah ... In potem mi je nekega dne dojadilo, pa sem vprašala, ali je vedno tako redkobeseden ali pa mu grem samo jaz na živce. Dobila sem odgovor, da sem čisto ok, da ga pa čaka drugačna pot.
(In sem pomislila: Aleluja! Končno vem, pri čem sem!)

Resnično sem hvaležna za tak odgovor.
Ker vem, pri čem sem,
  • se mi ni treba sekirat, ker so se moja čustva (kolikor jih je pač bilo) ohladila,
  • lahko tisto zgodbo pustim kot lepo zgodbo in zaprem knjigo,
  • lahko neovirano živim naprej in se veselim novih priložnosti.

Nič nisem huda, da se tista zgodba ni razvila dlje. Itak sem Boga prosila, naj pokaže pravo pot. In še posebej molila za to, da bo mladenič prepoznal Božjo voljo ter imel moč in pogum za izpolnjevanje Božjega načrta.

Tako, da: Bogu hvala!

Zdaj pa novim izzivom naproti!!!! 😍🎶💃🚗🤩

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2