Naredila sem nekaj povsem norega :P








A veš tist, k si nekaj zelo želiš narediti? In potem to narediš, pa ostali ful pohvalijo tvoj izdelek?



No, to se je meni zgodilo. Pred približno desetimi leti sem naredila svoje prve uhane. Ki jih niti ne nosim več. Sem pa kasneje naredila ene total zmešane, ki izgledajo približno takole:
Kmalu sem opazila, da so to uhani, ki privabijo poglede in komentarje: "U, kakšne hude uhane imaš!"
ali: "Waw! Tile uhani res dobro izgledajo! Kje si jih pa kupila?"

Priznam, da se mi je ob vseh teh pohvalah zdelo prav fajn, da so mi dobro uspeli. Čeprav sem samo poskušala in se igrala z ustvarjanjem in knofki, je bil rezultat izvrsten.

Pa se je enkrat zgodilo, da sem enega od njih založila pri prijateljih. In jih potem, logično, žalostno iskala: "Joj, pa glih te sem morala izgubiti! To so edini uhani, ki jih moški opazijo!"
Pa me je prijatelj popravil: "Ne bo držalo. Opazimo vse uhane. So pa najbrž ti edini, ki jih komentiramo."
Ups. 😏

In kaj je tista nora stvar, ki sem jo naredila te dni? Registrirala sem osebno dopolnilno delo. Na Zavodu za zaposlovanje so me že pred nekaj meseci spodbujali k temu. Sodu pa je izbilo dno, ko sem se spomnila, da mojemu jeklenemu konjičku naslednji mesec poteče registracija. Če želim še kdaj z njim kam iti, moram to urediti. Brez službenih prihodkov je pa to precejšen zalogaj ... In ker brez nič ni nič, sem skočila v to vodo. Zdaj pa plavam.

Če bi želeli podpreti to noro idejo, si oglejte FB stran Karolina Bižú in naročite svoj najljubši par. Izdelam vam jih tudi po naročilu. Z največjim veseljem.

In zdaj: zakaj Karolina?

Ko sem izbirala ime za svoj nakit, sem vedela, da želim nekaj slovenskega in nekaj ženskega. Prosila sem Svetega Duha in na misel mi je prišel Janez Pavel II. Potem je nekako čisto spontano iz Janez, Pavel, Karel ... prišla Karolina. Ker Karolina že obstaja v eni sosednjih držav, pa tudi v Slo je že podjetje s tem imenom, sem po nasvetu prijateljev dodala še Bižú kot okrajšavo za bižuterijo.

Sem se pa že v začetku odločila, da bo Karolina delovala samo pod okriljem Božje volje. Če je v Božjem načrtu, naj zaživi. V nasprotnem primeru lahko stran komot zaprem, izdelane uhane pa podarim prijateljicam. Bi jih bile prav vesele 😃.


Tako ob izdelavi vsakega uhana molim. Za blagoslov nad uhani in za tisto ženskico, ki jih bo nosila. Naj jo Oče blagoslavlja in ji da notranji mir v zavedanju, da smo ženske lepota stvarstva.

Prav vsak par je drugačen od drugega para. V resnici niti znotraj para nista oba povsem enaka 😏. Ker pri ročnem delu to pač ni mogoče. Vsak je popoln unikat. Uhančke po idelavi položim v lično škatlico, ki ima pod pokrovčkom tisto misel, ki me zadnjih pet let zelo nagovarja. Katero? Sporočite, pa vam bom v živo pokazala 💖.
In prav v tej škatlici in s tem pokrovčkom jih boste dobile ob osebnem prevzemu ali po pošti. Prvi par je že na poti. K ženi, ki ji jih je mož izbral 💞.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2