Filmski večer

Prejšnjo soboto je Robert (ki organizira Počitniške tedne za mlajše odrasle na otoku Kaprije) pripravil filmski večer. Bil je deževen večer, s veliko lužami po naši prestolnici, a nas to sploh ni motilo :). Smo vseeno prišli uživat v dobro družbo. In klepetat. In na kuhančka. In pogledat dober film :).

Preden se spustim v podrobnosti o filmu, naj povem, da sem bila zelo zelo vesela srečanja s punco z julijskega termina in fantom z avgustovskega termina, ki sta ... <3 <3 <3.

... se že v Cerknico pripeljala skupaj. In proti domu odpeljala skupaj. Ker ona (še) nima svojega avta, mladenič pa je nudil prevoz ravno z njenega konca naše deželice.
Potem sta se skupaj pripeljala tudi na moje RD praznovanje. Pa sem ji na samem rekla: "A veš, on je res fajn."
In ona: "Jaz že vem, kdo je fajn."
"Želela sem te samo opozorit nanj, če ga slučajno sama nisi opazila."
"Aja ... no, sem opazila :)."
"Kul."
In potem sta se tudi odpeljala skupaj.

Naslednji dan sem vsem, ki so prišli z mano praznovat, napisala zahvalo, ker so si vzeli čas in z mano preživeli ta čudovit dan. In njemu spotoma nekaj v smislu, da je ta ženskica res fajna in da ga spodbujam, da gre v akcijo. Da si želim, da bi bilo kaj kruha iz te moke. (Se ne spomnim več natančno, kaj je odpisal.)

Ona je pa na zahvalni mejl, v katerem nisem omenjala nobenih pekarskih izdelkov, sem pa omenila tega mladeniča, odpisala, da si želi, da bi ta moka dala kaj kruha. :D :D :D

No ... Sveti Duh res deluje. Ali pa sta se onadva pogovarjala o moji e-pošti in moki ter kruhu :).

Na tisti filmski večer sta se pripeljala skupaj. Kot par. In sem tako zelo hvaležna za to, da sta se našla. Ker sta res prijetna, zabavna, komunikativna, inteligentna in sposobna ... Bog daj, da bo njun odnos vsak dan bolj rodoviten <3.

Če se vrnem nazaj k filmskemu večeru ... Po anketi, ki smo jo izpolnili že doma, smo izbrali film Nadarjena (Gifted). Priporočam ogled, ker je res dober in navdihujoč. Po ogledu smo se razdelili v skupinice in se pogovarjali ob vprašanjih. Edino, ki mi je malo bolj ostalo v spominu, je bilo:
Frank gre ob petkih zvečer v lokalno gostilno, kjer se druži in spoznava druge. Kam greš pa ti spoznavat in se družit?

No ... najbrž ni treba posebej omenjat, da smo prav vsi na prvo mesto dali Kaprije. 😏 Na drugem mestu pa so bili plesni tečaji in plesni večeri, rojstnodnevne zabave prijateljev ...

Torej ... Kaprije so še daleč ... kdaj gremo plesat? Baje se kmalu obeta ples do 1.00 ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2