Zanimiva izkušnja v bazenu

Te dni sem imela nekaj fraj uric v enem od zdraviliških krajev. Najprej sem se sprehodila po svežem jutru, izvedela, da je v diagnostičnem centru možno poleg pregleda prebavil opraviti tudi plastično operacijo in uživala v obličjih čudovitih stavb. Predvsem me je z občudovanjem navdalo pročelje osrednjega hotela. Waw! Kakšna veličastna stavba!

S sabo sem imela kopalke in brisačo, hladen jesenski luft pa me je spodbudil, da sem si v resnici privoščila razvajanje. In to prav v tem hotelu. Prav vabil me je ... Če povem po pravici, se mi je zdela cena 6 eur precej ugodna. Ko pa sem videla velikost bazena, sem ugotovila, da je povsem realna. Bazen velikosti naše dnevne sobe, v katerem petkrat zamahneš in si na drugem koncu, ne bi mogel v nobenem primeru imeti pridevnika "plavalni". Je bil pa skoraj prazen in poln mehurčkastih možnosti, pa še dva jakuzzija ima na voljo. Mmm ...

Že prvi zamah je prebudil spomine na to, kako rada sem v vodi. Kako to, da sem od avgustovskih počitnic na to čisto pozabila? Bilo je res lepo in sproščujoče. No ... bi bilo še precej bolj sproščujoče, če bi lahko uživala v anonimnosti ...

Kot rečeno, bazen je bil skoraj prazen, a je bil vseeno dovolj obiskan, da sem doživela (spet) nekaj zanimivega :). Že ob prihodu v prostor z bazenom si me je ena od tetic na ležalnikih ogledala in se mi nasmihala češ, midve se pa poznava. Nasmehnila sem se ji nazaj. Čisto možno bi bilo, da bi se res od nekod poznali. Glede na moj luknjast spomin bi lahko bili celo sošolki ... 😁

Vstopila sem v bazen in se priklopila na mehurčke. (Ja, bil je toliko prazen, da so bili mehurčki fraj.) Ni minilo dolgo, ko me je ena druga tetica natančno opazovala. Ko sem se ji nasmehnila, me je tudi ona pogledala z midve se pa poznava pogledom. Ma, dobro ... v čem je zdaj fora, da me kr vsi poznajo? 🙈

In čez nekaj minut še en stric z brki. On mi je poleg pogleda še odobravajoče pokimal.

Čak mal ... to je pa že sumljivo! No, in potem je moja možganska celica končno dojela! Blizu je diagnostični center. V njem opravljajo plastične operacije ...

Ahaaa! Vsi ti mislijo, da sem prišla tja! Ojoj 😁. Hahahahaha! Dlje od resnice ne bi mogli biti. So pa najbrž mislili, da imamo skupno izkušnjo ali pa so mi želeli pokazati, da vedo, zakaj sem tam.
Hahahahaha!

Ko sem kasneje o tem pripovedovala svoji teti, mi je navrgla: "Ziher so se vsi spraševali, kako to, da si se odločila za tako veliko številko." 🙊😁😂

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2