Še več prigod z zmenkov ...

Meni se res svašta zgodi ...


Prvi dan po prvem zmenku me je v času službe 3x poklical, vmes pa poslal še SMS.
In kaj sem si mislila ob tem? Ful sem vesela, da sem pritegnila tvojo pozornost. In hvaležna, saj si mi s tem lepo nabildal samozavest :). Ampak, da me v času zgolj osmih ur trikrat pokličeš? Nimamo vsi take službe, v kateri lahko urejamo zasebne stvari. Imam pa tak mobilni telefon, ki mi beleži zgrešene klice in pokaže številko, s katere sem bila klicana. 🙊
Ker po zmenku nisem bila silno navdušena nad tem, da bi se še kdaj srečala, sem si želela nekaj dni, da uredim misli, izmolim pravo odločitev ter se odločim, kam naprej. Če bi bila stvar drugačna, bi seveda komaj čakala, da dobim glas z njegove strani. Ampak 3 klici in SMS v enem dopoldnevu? En klic in/ali SMS bi čisto zadoščal :).

Kontaktiral me je pa še en uporabnik portala.
Kul, ane? Ne bi bilo nič takega, če ne bi že po nekaj dneh opazila, da je taisti uporabnik fant sošolke iz srednje šole. Ostala sem brez besed. Po tem me je še nekajkrat kontaktiral prek e-portala. In kaj sem mislila ob tem? 
Vzemi se k sebi, izbriši svoj samski profil in uživaj s punco, ki jo imaš. Če nisi prepričan, ali bi še bil z njo, ji to povej. Skupaj bosta zagotovo našla rešitev, ki bo najboljša za vajin odnos. Te je strah, kakšna bo njena reakcija? Svetega Duha prosi za pomoč. On bo v vajinih srcih naredil prostor za pravo rešitev :). Nikar pa je ne zavajaj. Tega nista vredna ne ona in ne ti.

Enkrat se mi je zgodilo, da je fant prišel na zmenek zelo močno odišavljen.
Uf! Še vedno se spomnim tega močnega vonja. Saj ni, da bi mi njegov parfum smrdel. Le … Preveč ga je bilo. Namesto da bi opazovala in spoznavala njega, sem se ubadala s tem, kako bi čimbolj plitvo dihala, da ne bom od vonja vsa zadeta. Pa ni bilo z mladeničem čisto nič narobe. Sva se po tem še večkrat srečala. Je prav fejst možakar. Ampak ni bilo iskrice ...

Sem tudi jaz kdaj kaj narobe naredila? 
O, ja!
Kadar sem pod stresom, govorim kot dež (tako me je opisal en mladenič na drugem zmenku).
Milijon let pa sem ob fantih, mladeničih in moških zmrznila. Še posebej, če so mi bili všeč. Tudi zdaj ni veliko bolje. 😳 Ponavadi govorim neumnosti ali vice, namesto, da bi mirno pustila, da me on osvoji. In potem se doma tolčem po glavi. 🙈
No ... razen, če je poročen ali v vezi in se mi ne zdi škodljiv. Potem sem sproščena, nasmejana, odprta in zmorem tudi poslušati. 😏
Vem ... moralo bi biti ravno obratno. Good luck to me!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2