Počitnice za mlajše odrasle 2/11

Po večurnem druženju na busu smo si ogledali staro mestno jedro Šibenika in se vkrcali na trajekt za otok. Uživali smo na zgornji palubi, klepetali, se spoznavali, veliko smejali in ob koncu pristali v notranjih prostorih, saj je pihalo kot za stavo.

Rezultat iskanja slik za Å¡ibenik katedrala rozeta
Rozeta znamenite mestne katedrale je naravnost čudovita.
Vir fotke: splet
Do našega cilja smo prispeli utrujeni, a srečni, da smo končno prispeli in smo končno blizu postelj. Voditelj nam je sporočil osnovne informacije in nam zaželel mirno noč, mi pa smo hvaležni za srečno pot nadaljevali klepet in se odpravili v spalnice. Tukaj pa se je šele dobro začelo. Veste, kako je biti pri 36-ih v isti sobi s še štirimi cimrami iste starosti? Ne? Do tokrat tudi sama nisem.  :P

"O, a ti imaš pa spalno srajčko?"
"Ja."
"Kako pa to?"
"Zato, ker zavzame manj prostora."

"Joooj, kako pa tole smrdi," je druga komentirala vonj mojega repelenta. Komarji me namreč naravnost obožujejo.
"Samo repelent je, narejen iz eteričnih olj."
"Kaj? Nič ne slišim, ker imam čepke."

Sama pa sem ob vsem tem pomislila: "Dobri Bog. Kam si ti mene zdaj poslal!?! Si res ziher, da sem za semkaj?"

Namreč zadnja leta imam svojo sobo ali pa si jo delim z bratoma. In onadva se niti v sanjah ne moreta primerjati s štirimi 36-letnicami. Niti v sanjah. Še dobro :).

Tudi sama sem namestila svoje čepke, se pogreznila v posteljo in začela moliti. Za potrpežljivost, ljubeznivost, notranji mir, veselje, svoje cimre, ostale soudeležence Počitnic, za vse naše odnose  ... da se bomo imeli nadvse lepo ... In med molitvijo utonila v sen.

Sledi nadaljevanje ...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2