Tudi sanjski zmenki obstajajo

Občasno se mi zgodi, da naletim na kak lep zmenek ali srečanje s kakšnim simpatičnim mladeničem. Sicer se stvari v naslednjih dneh razpletejo malo drugače kot bi po takem večeru pričakovala, a končni rezultat ne zamegli lepote trenutka. :)

Nekega dne me je dopoldne poklical dolgoletni simpatični prijatelj in me vprašal, če imam zvečer čas, da me nekam pelje. Ddd! Itak, da imam!

Prišel je z avtom, mi odprl vrata na sopotnikovi strani, da sem sedla in jih zaprl.
"Kam bi šla?"
"Ziher imaš že kaj v mislih. Kar naredi po svoje," sem se mu nasmehnila.

Pripeljal me je pred restavracijo.
Vprašala sem: "Počakam?" saj nisem vedela, ali me želi tudi tu pospremiti pri sestopanju.
"Seveda!" Uuu. Zakon! Počutila sem se kot princesa. Končno nekje nekdo, ki se potrudi zame :) :) :).

Odprl mi je vrata, jih zaprl za mano in me peljal k eni od prostih miz. Med izbiranjem hrane z menija se je pogovarjal z mano, me vključeval v svoje razmišljanje o tem, kaj bi naročila in me ob koncu spodbudil, da izberem kakšno izvrstno pijačo. Naročila sva. Cel večer se mi je totalno posvečal, me kaj vprašal, komentiral, se pošalil ... Res je bilo lepo.

Ob koncu je on plačal (niti slišati ni hotel, da bi tudi sama pridala polovico, čeprav v tistem času še ni imel službe), me prijazno pospremil do izhoda, mi ponovno odprl vrata avtomobila, jih za mano zaprl in me peljal domov. Med potjo se mi je zahvalil za lep večer in mi povedal, da se je imel lepo.

Oh ... Umirala sem od lepega :).

Na domačem dvorišču mi je ponovno odprl vrata in jih zaprl za mano. Ob mojem: "Ko bom v svoj avto nalila tekočino za čiščenje stekel, se bo današnji dan zame zaključil," je pripomnil samo: "Če ga prineseš, ti bom jaz dotočil," in potem to tudi naredil.

No ... je sploh treba še kaj dodati?

Cel večer sem totalno uživala in si želela, da se kaj takega še kdaj ponovi. Počutila sem se lepa, cenjena, privlačna, vredna, zanimiva ... In uživala sem v vsakem trenutku :) :) :).


P.S.: Ni dvoma, kakšne sorte je bila njegova gesta odpiranja in zapiranja vrat. Kavalir je. :D.

P. P. S.: Sanjski zmenki obstajajo. Pika.

P. P. P. S.: Vsaki od vas privoščim kako tako izkušnjo. Bilo je čudovito in umiram od želje, da se kaj takega ponovi :).


P. P. P. P. S.: Tale zapis lahko šerate svojemu dragemu in mu direkt poveste (vemo, da moški stavkov med vrsticami včasih ne razumejo), kaj si želite. In se pustite presenetiti <3.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2