Kaj mi polepša dan? Spoznavam Pet jezikov ljubezni

Ste že brali knjigo Pet jezikov ljubezni?

Rezultat iskanja slik za 5 jezikov ljubezni
vir: splet
Top je!
V knjigi avtor Gary Chapman opisuje, da smo si različni tudi v tem, kako pokažemo svojo ljubezen in preko česa dojemamo, da nas ima drugi rad.

Obstaja pet kanalov, preko katerih to začutimo/dojamemo/povemo:

  • posvečen čas, 
  • besede potrditve, 
  • darila, 
  • usluge in 
  • dotik.

Ugotovila sem, da ne padam na darila in usluge. No ... to ne pomeni, da darila ne bom sprejela. Res pa je, da ob njem ne bom dojemala, da me imaš rad. Tudi usluge ... Sama jih z veseljem dajem, a ne zato, ker bi želela povedati: "Rada te imam." Ampak zato, ker mi pač ustreza delati dobra dela in pomagati drugim :). Ob tem, ko razveselim druge in/ali jim pomagam, se tudi sama bolje počutim.

Padem pa na pohvalo. Kar stopim se.

In posvečen čas.

In dotik. Objem mi pove: "Rad te imam." In z njim tudi jaz povem isto. Prav zato že kot študentka na duhovnih vajah nisem marala objemanja kar povprek. Ker čisto vsakega tam pač nisem imela rada. In zakaj bi potem lagala s svojim objemom?

No ... tudi na čisto vsako pohvalo ne padem. Samo na iskrene in realne. Ravno tako mi tudi dotik ni vsak po godu. Tisti dotik, ki podarja, je zakon. Opogumi in razveseli oba vpletena. Za razliko od dotika, ki jemlje. Ob takem me postane strah.

So pa, itak, tudi izjeme pri darilih in uslugah. Zelo mi je všeč, ko mi prijatelji, ki sem jih povabila na praznovanje, naredijo uslugo in praznujejo z mano. To mi pove, da me imajo radi.
In ravno tako je pri darilih. Te dni sem za spominek z dopusta dobila biserne uhane. Botra je s skrbjo izbrala darilo zame. In sem jih totalno vesela. Ddd! Ne toliko zaradi finančne vrednosti darila (ki je itak visoko), ampak, ker si je zapomnila mojo željo po biserih. Ko pomislim nanje, mi je toplo pri srcu.

Posvečen čas pa ... Obožujem skupen družinski čas ob gospodinjskih opravilih. In klepet ob tortici ali kosilu. Klepet po telefonu, pa tudi, če je samo: "Kaj boš oblekla za na plesne?" Čas z dedkom (ki je zame merilo za top moža), ko mi pripoveduje zanimive prigode svojega življenja. Čas, ki si ga prijateljica vzame in gre z mano po nakupih. Čas ob skupni molitvi.

Torej: knjigo vsekakor priporočam. Ob njej sem razmišljala tudi o tem, kaj so jeziki ljubezni za moje bližnje. Zakaj bi tratila energijo z nečim, kar ne pove tistega, kar čutim, če pa lahko s preprosto pohvalo polepšam dan?

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roald Dahl: Pepelka

Zakaj objavljam izkušnje z zmenkov in kakšna je dobra alternativa zmenkom na slepo?

Turkiz, žad, safir in ametist. Pa srebro ali belo zlato. 1/2